Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله نظری خادم الشریعه عصر پنجشنبه دو شهریورماه در دیدار فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان سوادکوه در روستای ورسک در گرامیداشت هفته یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از این دو شخصیت برجسته انقلاب به عنوان الگوی بارز خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید این دو شخصیت ارزنده انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که انقلاب شکوه‌مند اسلامی شخصیت های بزرگی را در دامان خود پرورش و تحویل جامعه اسلامی داده است، افزود: متأسفانه این شخصیت های خدوم و انقلابی امروز در میان ما نیستند، اما باید یاد و خاطره آنها همواره در کشورمان زنده و برقرار باشد و سیره عملی آنها الگوی همگان قرار گیرد.
آیت الله نظری خادم الشریعه، خدمت به مردم را بزرگترین و مهم ترین رسالت مسئولان و مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تغییر و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان بوده است.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که مسئولان در نظام اسلامی باید خادم مردم باشند و هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم بهره گیرند، تصریح کرد: نباید خدای ناکرده مسئولی در نظام اسلامی باشد که در مسیری غیر از خدمت به مردم گام بردارد
وی با اشاره به این که خدمت به خلق و گره گشایی از مشکلات مردم از خیر دنیوی و اخروی بسیاری برخوردار است، بیان داشت: باید هر آنچه که می توانیم از فرصت های به وجود آمده در جهت خدمت به مردم بهره گیریم.
آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که عمر انسان زودگذر است و به سرعت می گذرد، افزود: انسان باید تا زمانی که در قید حیات است عمل خیر و نیک انجام دهد و برای خود آثار نیکی به جای بگذارد.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که مسئولان و مدیران کشور باید بدانند که پست و مقام امانتی زودگذر است که به راحتی از دست می رود، تصریح کرد: پس یک مسئول و مدیر باید به گونه ای از این فرصت استفاده کند که مشکلات و دغدغه های مردم رفع شود.
آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که میز و صندلی نباید موجب ایجاد غرور و از خودبینی در مسئولان شود، خاطرنشان کرد: پست و مقام باید ابزاری برای خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان باشد.
وی با تأکید براین که مسئولان باید تدابیری بیاندیشند که وقت مردم در ادارات و نهادهای دولتی بیهوده صرف نشود، بیان کرد: یک ارباب رجوع در نهادهای دولتی نباید به دلیل برخی کاغذ بازی های غیر ضروری دچار سرگردانی شود.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که متأسفانه مردم از برخی ادارات و نهادها گله مند هستند و این شایسته نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: باید اداراتی که مراجعه مردم به آن زیاد است به گونه ای برنامه ریزی کنند که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع حاجت و گرفتاری مردم اقدام شود.
آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که انسان با فضیلت باید از دیگران دردی را برداشته و گرفتاری ها را کم کنیم، تصریح کرد: خدمت به خلق و کاهش آلام و گرفتاری های مردم باید ویژگی یک انسان خادم و خیرخواه باشد.
استاد درس خارج فقه و اصول با بیان این که افراد باید زمانی که پست وجایگاهی به دست می آورد از خود بیگانه نشوند، خاطرنشان کرد: اخلاق، رفتار و اعمال یک فرد زمانی که جایگاه و منصبی به دست می آورد باید همانند گذشته باشد.
آیت الله نظری خادم الشریعه غرور و غفلت را مهم ترین عامل انحراف و تباهی بشریت در طول تاریخ دانست و تصریح کرد: پست و مقام همیشگی نیست بلکه موقت و اعتباری است و مسئولان نباید به این جایگاه های اعتباری دل ببندند.
وی با بیان این که هیچ توفیقی بالاتر از خدمت به مردم و گره گشایی از کار دیگران نیست، خاطرنشان کرد: امروز مسئولان ما باید قدر این فرصت های به وجود آمده را بدانند و از آن برای رفع حاجت های عمومی بهره گیرند.
آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که در طول تاریخ مال و مقام همواره عامل انحراف بسیاری از شخصیت ها بوده است، تصریح کرد: مهم ترین دغدغه یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمت به مردم باشد و این ارزش والایی دارد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز مسئولان باید همه توان و تلاش خود را در جهت رفاه مردم به کار گیرند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به وعده هایی که به مردم می دهند پایبند باشند و در جهت تحقق آن حرکت کنند.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم از مسئولان رفع بیکاری و همچنان مشکلات معیشتی است، تصریح کرد: امروز کشورمان ظرفیت های بسیار بالایی دارد که مسئولان و مدیران باید با بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات به وجود آمده تلاش کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • شکست ادعای موشک‌های فتوشاپی با حمله وعده صادق
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی