Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه مديريت موسيقي و پخش اهنگ به صورت دي جي DiscDj 3D Music PlayerDiscDj 3D Music Player يک پخش کننده موسيقي قدرتمند با يک رابط کاربري فوق العاده زيبا و سه بعدي براي گوشي هاي هوشمند اندرويدي است که هدف ان تجربه يک پخش کننده موسيقي در قالب يک دي جي يا به زبان ساده تر پخش موسيقي مداوم در جايي که DJ اهنگ هاي خود را از يک پخش، به پخش ديگري و بدون هيچ گونه وقفه اي تغيير مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين برنامه مرور و پخش موسيقي خود را با البوم، هنرمند، پوشه، اهنگساز، ژانر، ليست پخش، اهنگ ها و يا مرور پيشرفته تر مانند ابوم هاي هنرمند و ژانر خاص را تجربه کنيد.

ويژگي ها:امکان پخش البوم از يک پخش، به پخش ديگري و بدون هيچ گونه وقفه قابليت مرور و پخش موسيقي خود به صورت پيشرفتهرابط کاربري سه بعدي به همراه حج کم انداراي ويژگي قفل و بازنشاني براي رفتن به موقعيت اصليداراي ايستگاه از پيش تنظيم شده در اکولايزرسازگار با انواع گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي
DiscDj 3D Music Player يک DJ ميني است که با استفاده از ان يک پخش کننده موسيقي با ظاهر زيبا در کنار بسياري از ويژگي هاي يک DJ واقعي در اختيار ميگيريد. رابط کاربري سه بعدي اين نرم افزار باعث شده تا مانند يک دستگاه دي جي واقعي که در ان دستگاه DJ پرواز مي کند و شما مي توانيد با حرکت دادن ان در اطراف دستگاه DJ براي ديدن زيبايي ان از زواياي مختلف حرکت کنيد را احساس و تجربه کنيد. ويژگي قفل و بازنشاني در گوشه سمت راست بالاي صفحه براي بازنشاني به موقعيت اصلي در اين اپليکيشن موجود است. 17 ايستگاه از پيش تنظيم شده در اکولايزر مانند: کلاسيک، باشگاه، رقص، کامل باس و صداي بلند، هدفون، سالن بزرگ، زنده، حزب، پاپ، رگي، راک، نرم راک و تکنو از ديگر قابليت هاي اين برنامه جذاب است.

مجموعه آموزش هاي ويديويي به زبان فارسي

به بزرگترين دانشگاه آنلاين کشور با 60 هزار دانشجو بپيونديد
بيش از چهار هزار ساعت آموزش هاي ويدئويي فارسي در فرادرس
يادگيري را شروع کنيد ...

دانلود فايل ها و راهنما

--> در صورتي که هنگام دانلود و يا نصب نرم افزار ها به مشکلي برخورديد ،همکاران ما در همراه رايانه به صورت شبانه روزي پاسخگوي مشکلات شما هستند. تماس از طريق تلفن ثابت 9099070345

دانلود فايل نصبي - حجم: 12.57 مگابايت آيا در دريافت دچار مشکل هستيد? گزارش خرابينسخه جديدي از اين اپليکيشن ميشناسيد ؟گزارش نسخه جديد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند

خریداران بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود، محورهای ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمی و در برش‌های یکساله رعایت کنند، در صورت عدم ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه(سوم اردیبهشت) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی هم در اقساط 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محورهای زیر را هدفگذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمی و در برش‌های یکساله باشد، جزء تعهدات خریدار بوده و به طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف- پیش بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب- مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی .

ج- کاهش بدهیهای معوق .

د- خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت .

ه- برنامه تقویت و توسعه تیمهای پایه وکسب درآمد از این محل .

و- هدفگذاری جایگاه و رتبه تیم در بین باشگاههای ایران و آسیا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند