Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با بیان اینکه تشکیل پرونده برای صدور پروانه مواکب از طرف این ستاد با جدیت درحال انجام است، گفت: بحمدالله تاکنون بیش از 380 پرونده برای مواکب تکمیل، پالایش و به مرکز برای صدور پروانه ارسال شد از این تعداد ۱۸۳ پروانه صادر و تحویل گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پروانه‌های صادره قرار است در مراسمی با حضور مسئولان استانی به مدیران مواکب اهدا شود.

موسوی تأکید کرد: آن دسته از مواکبی که تاکنون برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام نکرده‌اند حداکثر تا پایان هفته آینده با مراجعه به ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان تابعه نسبت به تکمیل پروند موکب اقدام کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوستان اظهار کرد: واگذاری مکان به موکب‌داران و مجوز تردد به محدوده مواکب منوط به ارائه پروانه موکب است. موکب‌داران تا پیش از آغاز ماه محرم باید پروانه موکب را دریافت کرده باشند تا امکان خدمت به زائران را پیدا کنند. طبیعی است که دیر اقدام کردن برای تشکیل پرونده آنها را با مشکل مواجه می‌کند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد