Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:15:38 GMT

سرمایه گذاری بی سابقه در صنعت برق خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۱۵۴۰

سرمایه گذاری بی سابقه در صنعت برق خوزستان

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فاز اول پست برق 33/132 کیلوولت پردیس و احداث بی 132 کیلو ولت دوم در پست 132/400 کیلوولت شهید هاشمی با حضور جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان برقدار و وارد مدار شدند.

محمود دشت بزرگ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار کرد: فاز اول پست برق پردیس به ظرفیت 50 مگا ولت آمپر امروز به بهره برداری می رسد و فاز دوم آن نیز به ظرفیت 50 مگاولت آمپر در آینده به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای فاز اول بالغ بر پنج میلیارد تومان است و در فاز دوم که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود نیز 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد که تبدیل به یک پست دائم برای این منطقه می شود.

دشت بزرگ بیان کرد: پروژه دیگری که امروز به طور همزمان افتتاح می شود احداث بی 132 کیلو ولت دوم در پست 132/400 کیلو ولت شهید هاشمی است که در آن پروژه نیز ۲/۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام و در مجموع در دو پروژه امروز ۷/۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه اغلب تجهیزات که برای ساخت و بهربرداری از این پروژه ها استفاده شده ساخت داخل هستند، بیان کرد: پیمانکاران، متخصصان و مهندسان داخلی نصب و راه اندازی این پروژه ها را برای شهر اهواز و شهرستان های مجاور برنامه ریزی و عملیاتی کردند.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده 500 میلیارد تومان برای اهواز و شهرستان های حمیدیه، باوی و کارون سرمایه گذاری در تاسیسات زیربنایی برق، پست های فشار قوی و خطوط انتقال در ولتاژهای مختلف انجام می شود.

وی اضافه کرد: 100 پروژه پست و خط در حال حاضر در برق منطقه ای خوزستان فعال هست که در نقاط مختلف استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد عملیات اجرایی آنها آغاز شده و یا در حال تکمیل شدن است که فرایند انجام آنها به صورت روزانه در حال پیگیری است.

دشت بزرگ عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سه سال آینده بالغ بر 1000 کیلومتر مدار به ظرفیت خطوط و 2500 مگاولت آمپر نیز به ظرفیت پست ها اضافه می شود که در مجموع امیدوار به جذب بالغ بر 1100 میلیارد تومان سرمایه گذاری دردو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی در خصوص برنامه های بخش نیروگاهی نیز گفت: احداث 16 نیروگاه تجدیدپذیر در حوزه شرکت برق منطقه ای خوزستان در حال برنامه ریزی هست که برخی از این نیروگاه ها قرارداد خرید تضمینی آنها انجام و برخی دیگر موافقت نامه های آنها تنظیم شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان یادآور شد: در مجموع ظرفیت این 16 سایت 430 مگاوات است و 2600 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این پروژه ها انجام می شود. همچنین 12 سایت به صورت نیروگاههای تولید پراکنده طرح ریزی شده که ظرفیت این بخش 230 مگاوات با سرمایه گذاری 470 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: با میزان قابل قبولی از پایداری تامین برق تابستان امسال را سپری کردیم، البته هنوز ماه گرم شهریور تمام نشده که امیدواریم به همین ترتیب بدون مشکل خاصی شبکه را پایدار نگه داشته و برق مطمئنی برای مشترکین تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان با تشکر از همه حمایت های صورت گرفته از صنعت برق گفت: هیئت دولت مصوبه ای را با 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پایداری صنعت برق خوزستان تصویب کرد که برنامه ریزی شده در سال 96 شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق و تولید نیروی برق 500 میلیارد تومان از این اعتبار را جذب کنند که به صورت جدی توسط استاندار، وزارت نیرو و شرکت توانیر با سازمان برنامه و بودجه کشور در حال پیگیری است و در آینده نزدیک نهایی می شود.

وی با اشاره به شسشتوی مقره ها نیز گفت: در بخش شستشوی پست ها در سال 96 تا کنون 54 پست را با توجه به ریزگردها و آلودگی هایی که در محیط داشتیم بدون یک دقیقه خاموشی به مشترکان با انتقال بار و هماهنگی هایی که با شرکت توزیع صورت گرفت شستشو دادیم که برخی از این پست ها به خاطر شرایط خاص جوی بیش از چند بار شستشو داده شدند.

دشت بزرگ اضافه کرد: پروژه های دیگری نیز در بخش RTV کردن پست ها و تعویض زنجیر مقره ها همزمان در شرایط پرباری شبکه در حال انجام شدن است که چنین اقداماتی در هیچ جای کشور با این شرایط سابقه نداشته که حاصل تلاش همه همکاران در شرکت برق منطقه ای و پیمانکاران است.

همچنین در این آیین افتتاحیه جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان نیز اقدامات شرکت برق منطقه ای خوزستان درجهت پایداری شبکه را در تابستان ستود و گفت: مردم یقینا قدر این تلاش ها و زحمات را می دانند.

وی در ادامه تأکید کرد: شرایط خاص آب و هوایی در خوزستان می طلبد پروژه های صنعت برق با سرعت بیشتری انجام شودکه البته در این راه همه مسئولان باید به کمک این صنعت زیر بنایی بیایند.

عالمی نیسی در پایان تصریح کرد: فعالیت های برق منطقه ای خوزستان در نوع خودش بی نظیر هست که این نشان دهنده وجود نیروهای متخصص و کارشناس در مجموعه صنعت برق استان است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه خودتان برای شناخت و انتخاب بهترین وکیل دید کافی داشته باشید.

محمد جواد گوهریان

دکترای تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی

تخصص در حوزه ملک و املاک، قراردادها و دعاوی کیفری با سال‌ها سابقه در انواع پرونده ها

سبحان فتح الهی

گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن

سابقه وکالت اقلیت ها، دعاوی بین المللی و مجلس، وکیل خانواده با سال‌ها سابقه در انواع پرونده ها

زینب جنیدی مقدم

دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران

وکیل حوزه خانواده، طلاق، پژوهشگر حوزه زن و خانواده

قادر شنیور

دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی

وکالت شرکت های بازرگانی

سید هادی دهقان

دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی

سابقه وکالت شرکت های تولیدی و دیوان عالی

رضا عابد

تخصص حقوق بانکی و کیفری

حقوق کیفری و جرم شناسی، برگشت چک، پرونده های بانکی و دارایی

ما مختصری از 6 وکیل ارائه کردیم. اما به شما چند نکته مهم هنگام انتخاب وکیل را هم میگوییم تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

برای ارتباط با وکلای فوق می توانید با شماره 09129426674 تماس بگیرید.

تجربه های موفق از پرونده های مشابه

هنگام انتخاب وکیل خوب تهران در ابتدا باید به سوابق کاری و میزان تجربه ی آن ها دقت داشته باشید. نمونه های موفق زیاد از پرونده های مرتبط در آن زمینه، احتمال موفقیت وکیل برای پرونده های آتی را افزایش می دهد. برای مثال، قادر شنیور رزومه‌ای اینچنین دارد: ارائه مشاورۀ حقوقی وکالت شرکت های تجاری و بازرگانی از قبیل شرکت پخش ربیع گستر شاد( گلاب ربیع)، شرکت پویش فارمد گستر(شرکت داروسازی)، شرکت رنگان فر(شرکت تولید رنگ)، شرکت مبارز و….

داشتن سوابق تجربیات این امکان را می دهد که بتوانید از نظرات موکلین قبلی، درباره وکیل اطلاعات کاملی کسب کنید که بسیار در انتخاب به شما کمک می کند.

اخلاق خوب و پاسخگویی

پاسخگویی یکی از درست ترین روش های ارتباط با موکل است. متاسفانه گاهی برخی وکلا ارتباط خوبی با موکل برقرار نمی کنند و اطلاعات کافی ارائه نمیدهند. موکل ممکن است حس خوبی از این جهت نداشته باشد. چرا که نمیداند وضعیت پرونده اش در چه حالتی است. ثانیا ممکن است در صورتی که وکیل اطلاعات کافی از روند پرونده بدهد و شرایط را بازگو کند، موکل اطلاعاتی کمک کننده ارائه بدهد. در اصل ارتباط خوب یک اصل مهم برای انتخاب وکیل خوب در تهران و سایر شهرستان ها است.

اختصاص زمان لازم برای موکل

یک موکل زمانی که پرونده اش را به وکیلی می سپارد، انتظار دارد که روال پرونده اش به خوبی به وی اطلاع رسانی شود و وکیل جریان های پرونده را با دقت بداند و در زمان لازم پیگیری کند. اطمینان وکیل به موکل از این روال، برای موکل آرامش خاطر ایجاد میکند. پاسخگویی در زمان های مناسب و برقراری جلسات انتقال اطلاعات یکی از راه های برقراری این اطمینان خاطر است.

حفظ اسرار موکل

یک وکیل باید متعهد به حفظ اسرار موکل باشد. در برخی پرونده ها به دلیل حیا و ترس از افشا و آبروریزی، افرادی که دارای مشکلاتی هستند، از ابراز و پیگیری حق و حقوق خود خودداری می کنند. اما با انتخاب وکیل متعهد و اخلاق‌مدار از این مورد خیالتان راحت خواهد بود و با آرامش می توانید مسیر صحیح را انتخاب کرده و به حق و حقوق خود برسید.

وکیل مطلع و به روز

وکلایی هستند که همواره در پی به روز رسانی اطلاعات خود و آگاهی از آخرین تبصره ها هستند. کسانی که می توانند از کوچکترین فرصتی برای دفاع از موکل خود و چرخش جریان پرونده به نفع موکل استفاده کنند. اگاهی از سابقه های تحقیقاتی وکلا، تالیف کتب؛ انتشار مقاله در نشریات معتبر نیز نمونه ای از جریان آگاهی وکیل است.

برای مثال محمد جواد گوهریان، تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و گردآوری یک کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضایی را در کارنامه خود دارد که نشان دهنده سطح آگاهی و مشارکت وی در زمینه تخصصی خود است. زینب جنیدی مقدم نیز مقالات علمی پژوهشی متعددی به چاپ رسانده است. از سوابق قادر شنیور می توان سابقه تدریس، تالیف کتب متعدد از جمله «قرارداد سفارش ساخت» از انتشارات آوا و کتاب «عقود نامعین» از انتشارات کمالان و کتاب در دست چاپ بررسی فقهی حقوقی مفهوم مخالف از انتشارات چتر و دانش و مقالات متعدد علمی پژوهشی را نام برد. سید هادی دهقان نیز تاکنون چند مقاله حقوقی در نشریات علمی منتشر کرده است.

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

داشتن روابط اجتماعی بالا و فعالیت های فرهنگی مداوم در جامعه سبب افزایش اطلاعات وکلا و میزان آگاهی آنان خواهد بود. زینب جنیدی سال ها است پژوهشگر حوزه زن و خانواده است. وی مدرس دانشگاه و عضو مجمع زنان فرهیخته کشوری و نخبگان جامعه الزهرا نیز هست. او سابقه مشاوره های حقوقی و خانواده بسیاری داشته و علاوه بر آن در راستای ترویج فهم صحیح در این حوزه، سخنرانی ها و اتاق های فکر بسیاری را برگزار کرده است. جنیدی با شعار «شهروند آگاه» سعی در کمک و نشان دادن طریقه صحیح و قانونی به موکلین و مراجعین خود دارد. این ها می توانند دلیل برتری یک وکیل در حوزه خود باشند.

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین وکیل تهران

قبل از انتخاب وکیل و بعد از کسب اطلاعات اولیه و خواندن مقالات و آشنایی با لیست اسامی، بهتر است یک جلسه مشاوره برگزار کنید تا به صورت تجربی با اخلاق و روحیات وکیل آشنا شوید و سپس برای جلسه ی صحبت های نهایی واگذاری پرونده وارد عمل شوید. هم چنین در جلسه درباره راه های ارتباطی با وکیل سوال کنید مثلا راه های ارتباطی مثل مشاوره های تلفنی، حضوری و آنلاین از قبل مشخص شود و بستر آن سوال شود. شاید بتوانید بهینه تر با وکیل ارتباط بگیرید و در زمان صرفه جویی کنید.

برای ارتباط با وکلای فوق می توانید با شماره 09129426674 تماس بگیرید. هم چنین اطلاعات بیشتر را در سایت haghvaran.com کسب کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900261

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت