Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شب گذشته پس از پخش آخرین قسمت این برنامه خبری منتشر شد که حکایت از واگذاری دکور و صحنه دورهمی و تبدیل آن به محلی برای قرعه کشی داشت که هاشم رضایت، تهیه کننده برنامه دورهمی در این باره به برنا گفت: ما دکور را بعد از اتمام ضبط برنامه به شبکه نسیم تحویل دادیم و از صحبت هایی که درباره این واگذاری به برنامه های قرعه کشی شده اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده درباره ساخت و پخش سری سوم برنامه به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر هیچ خبر و احتمالی مبنی بر ادامه ساخت برنامه دورهمی وجود ندارد و تا به این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده است . اما از آنجایی که پیش از این خبری درباره کار جدید مهران مدیری در شبکه سه سیما منتشر شده بود از این تهیه کننده درباره همپوشانی احتمالی این مجموعه و سری سوم در صورت تولید پرسیدیم که او به خبرنگار برنا گفت: تا آنجایی که من خبر دارم مدیری درگیر کاری برای شبکه سه نیست و حتی در ایام ماه محرم و صفر نیز مشغول ساخت سریال نخواهد بود.

هاشم رضایت در پایان درباره همکاری مجدد خود با شبکه نسیم توضیح داد: چند طرح را به شبکه نسیم فرستادیم که در حال بررسی است و در صورت موافقت شبکه، بعد از ایام محرم و صفر شروع به کار خواهیم کرد.

خبرنگار: مهناز دانش

نویسنده: مهناز دانش

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟