Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با حذف هر ۴ نماینده کشورمان ادامه پیدا کرد. آفتاب‌‌نیوز : رقابت چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در پاریس فرانسه آغاز شده و شاگردان محمد طلایی نتایج چندان خوبی را بدست نیاورده‌اند و در هر 4 وزن از دور مسابقات حذف شدند تا تیم ایران در پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با یک طلا به کارش پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزن 65 کیلوگرم، فینالیست‌ها: یاکوبیاشویلی (گرجستان) - ماگمود مراد گادجیف (لهستان)

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست به مصاف ابراهیم از قطر رفت و کمتر از سه دقیقه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در دور بعد با آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه رفت و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد تا بازهم مانند المپیک لندن ناکام باشد و از رسیدن به فینال باز بماند. وی برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور گوگایف در فینال بود که این کشتی‌گیر روس نیز از حریفش شکست خورد تا به این ترتیب نصیری از دور مسابقات حذف شود.

وزن 70 کیلوگرم، فینالیست‌ها: جیمز گرین (آمریکا) - فرانک چامیزو (ایتالیا)

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی گرفت و با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم مویزه از رومانی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد تا راهی دیدار یک چهارم نهایی شود.

در یک چهارم نهایی کوجینامی از ژاپن به مصاف حسین خانی رفت و در شرایطی که در تایم اول این کشتی‌گیر ژاپنی 4 بر صفر از حسین خانی پیش افتاد. اما در تایم دوم این حسین خانی بود که با 2 خاک و یک بارانداز 6 امتیاز گرفت تا 6 بر 4 جلو بیافتد. با این وجود در ثانیه‌های پایانی حسین خانی 3 امتیاز از دست داد تا 7 بر 6 کشتی را ببازد.

وی برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریف ژاپنی در فینال بود که این اتفاق رخ نداد و حریف ژاپنی وی در نیمه نهایی شکست خورد تا حسین‌خانی نیز از دور مسابقات حذف شود.

وزن 74 کیلوگرم، جردن باروس (آمریکا) - تسابالوف (روسیه)

در وزن 74 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند پیمان یاراحمدی در دور اول با زلیمخان خادجیف کشتی‌گیر روسی‌الاصل فرانسه کشتی گرفت و با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد.خادجیف در دور سوم با نتیجه 13 بر 2 مغلوب باروس آمریکایی شد و با توجه به شکست این حریف فرانسوی مقابل جردن باروس آمریکایی یاراحمدی از گردونه مسابقات حذف شد.

وزن 97 کیلوگرم، عبد الرشید سعدولایف (روسیه) - کایل اسنایدر (آمریکا)

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول با الکساندر هوشتین از بلاروس کشتی گرفت و با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی رسید و در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم‌اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت و با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. وی برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال بود که این اتفاق رخ نداد و ابراگیم‌اف در دور بعد برابر حریف ارمنی شکست خورد تا از گردونه مسابقات حذف شود.

تیم ایران در روز نخست این بازی‌ها توانسته بود توسط حسن یزدانی در 86 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

یکی از حساس ترین مسابقات حال حاضر ورزش ایران، بازی های کشتی تختی اهواز است.

طرفداری | مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- محمد حسینوند پناهی 2- حسین بیژنی 3- رامین احمدی و کیانوش شمشیری 5- مهدی احدی زناب و پیام احمدی 7- سعید اسماعیلی 8- نورایر هاخویان (ارمنستان) 9- محمدپویا اسدی (کرمان) 10- مهدی کمالی

63 کیلوگرم: 1- محمدمهدی کشتکار 2- کاران اصلانیان (ارمنستان) 3- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی  5- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری 7- علیرضا اسدی 8- محمد کمالی 9- احمدرضا ناصرپور 10- علی حاجیوند

72 کیلوگرم: 1- دانیال سهرابی 2- علی دارابی 3- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی 5- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند 7- محمدامیر شوکتی 8- مرتضی پورعیسی 9- سعید ارجمند 10- محمدرضا رضاپور

82 کیلوگرم: 1- اشکان سعادتی فر 2- شاهین بداغی 3- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده 5- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی 7- محمدحسین آزرم دخت 8- احمد صلح دوست 9- شکور فاتحی 10- محمدامین حسینی

97 کیلوگرم: 1- شایان حبیب زارع 2- هایک خلویان (ارمنستان) 3- حسین بالی و امیررضا اکبری 5- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی 7- محمد نصرتی 8- ابوالفضل حاجی وندی 9- امیرمحمد نجفی 10- حمیدرضا کشتکار

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند