Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

همزمان با سومین روز از هفته دولت باند دوم محور گهکم ـ فورگ در شهرستان حاجی‌آباد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری ۳ پروژه همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کلراه و شهرسازی هرمزگان، علی علیزاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این جاده گفت: این باند ۸ کیلومتر طول دارد که با بهره‌برداری از آن تردد در این مسیر هموارتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای احداث باند دوم محور گهکم ـ فورگ ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد:افتتاح این جاده باعث کاهش تصادف و کم شدن زمان سفر می‌شود.

روح اله محسن‌زاده مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز گفت:از ابتدای هفته دولت تاکنون چند پروژه ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های مختلف هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شرق هرمزگان افزود: طی این مدت کتابخانه عمومی میناب به مساحت یک هزار و ۵۷ مترمربع و با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، سالن ورزشی چندمنظوره برنطین در رودان به مساحت یک هزار و ۴۴۰ مترمربع و با اعتبار یک هزار و ۴۵۰ میلیون ریال و سالن ورزشی چندمنظوره گروک سیریک به مساحت ۱۴۴۰ مترمربع و اعتبار هشت هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در شرق هرمزگان افتتاح و برای استفاده عموم در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود