Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:01:06 GMT

اهدای اعضای جوان کبودراهنگی به 4 نفر زندگی بخشید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۰۴۶۶

اهدای اعضای جوان کبودراهنگی به 4 نفر زندگی بخشید

رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی همدان از اهدای اعضای جوان کبودراهنگی خبر داد و گفت: این فرد با اهدای اعضای خود جان 4 بیمار را از مرگ حتمی نجات داده است.

دکتر مجید حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: هفته گذشته یک جوان 18 ساله به نام «رضا محمودی» دچار مرگ مغزی شده و پس از انتقال وی به بیمارستان از خانواده ایشان رضایت‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جوان اهل روستای آب‌مشکین روستای کبودراهنگ است که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود که پس از انتقال وی به بیمارستان بعثت همدان، تیم اهدای عضو موفق به رضایت‌گیری از خانواده ایشان شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: این جوان با اهدای قلب، کلیه‌ها و کبد خود جان چهار بیمار را از مرگ حتمی نجات داده است.

وی با بیان اینکه امسال موفق به رضایت‌گیری از 6 مورد از خانواده‌های افراد مرگ مغزی در استان شده‌ایم، یادآور شد: امسال 12 هم‌استانی نیز خارج از استان همدان دچار مرگ مغزی شده بودند که با رایزنی با خانواده ایشان رضایت‌گیری انجام شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود