Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اعلام کرد: فراخوان بیست‌وسومین جشنواره سراسری تئاتر «لاله‌های سرخ» توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک با حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره آذرماه 96 با محوریت «نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر سال 65» در دو بخش «صحنه‌ای» و «خیابانی» برگزار می‌شود، درباره اهداف این جشنواره گفت: ترویج فرهنگ و معارف دینی با الگوپذیری از آیین‌ها و جلوه‌های اسلامی، تبیین و تأکید بر نقش هنر تئاتر در ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی «تولید و اشتغال» و نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران 4 آذرماه سال 65 اندیمشک که به عنوان روز مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک نامگذاری شده است، تأکید بر تعریف و تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حماسه‌های مدافعان حرم، بهره‌مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی، توجه به حفظ و ترویج آداب، سنن و باورهای بومی و توجه به مفاهیم والای انسانی، اعتلاق ذائقه فرهنگی، نفی تروریسم و خشونت و ترویج صلح جهانی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بازگیر زمان برگزاری جشنواره را از 6 تا 10 آذرماه اعلام کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره سراسری 20 آبان‌ماه و نتایج بازبینی تا تاریخ 27 آبان ماه اعلام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: گروه‌های متقاضی از سراسر کشور می‌توانند مدارک شرکت در جشنواره شامل سه نسخه لوح فشرده اثر، مشخصات کامل کارگردان، نشانی پستی، شماره تماس، مشخصات نویسنده نمایشنامه در قالب فایل word، پنج قطعه عکس از نمایش با فرمت JPG در سایز 3000*2000 پیکسل و فایل عکس پرسنلی کارگردان را به آدرس خوزستان، اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، صندوق پستی 371 ارسالو جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 06142654063 و 06142654316 تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت