Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@13:35:10 GMT

کلنگ زنی و بهره برداری ۳۸ پروژه اردل در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۲۵۷۲

کلنگ زنی و بهره برداری ۳۸ پروژه اردل در هفته دولت

همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیینی با حضور استاندار چهار محال وبختیاری و مسئولین شهرستانی بهره برداری و کلنگ زنی از 38 پروژه در شهرستان اردل آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، همزمان با سومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی و محلی،36 پروژه با 29 میلیارد توماناعتبار در شهرستان اردل افتتاح و 2 پروژه با 850 میلیون تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروژ‌ه‌های بهره برداری شده شامل 21 طرح زیر ساخت، 2 طرح بهداشتی درمانی، 4 طرح شیلات، 3 طرح خدماتی، 2 طرح آموزشی و 4 طرح کشاورزی بود که زمینه اشتغال 107 نفر را فراهم کرد.

از مجموع این طرح ها کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)، طرح آبیاری نوین مزارع روستای رستم آباد و جایگاه CNG دشتک با حضور استاندار افتتاح گردید و سایر طرح‌ها در آیینی به صورت همزمان در شهر اردل به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ یک طرح زیر ساخت و یک طرح آموزشی هم در این شهرستان به زمین زده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها