Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نفت، علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف گفت: به محض نافذ شدن خط اعتباری اگزیم بانک کره جنوبی، تخصیص منابع مالی به پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

او افزود: خط اعتباری هشت میلیارد یورویی کره جنوبی به بخش‌های مختلفی که کره‌ای‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستند، اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف ادامه داد: بدون شک صنعت نفت و پروژه‌های آن برای کره جنوبی جذابیت و ظرفیت بالایی دارد، اما در توافقنامه اولیه اختصاص این خط اعتباری به دیگر پروژه‌های انرژی بر، نیرو و حتی بهداشت و درمان یاد شده است.

صادق آبادی با بیان این‌که اجرای طرح فراگیر پالایشی سیراف از اولویت‌های صنعت پالایش است، اظهار کرد: پالایشگاه اصفهان، استحصال اتان فاز ۱۲ و ... نیز بخشی از پروژه‌های پایین دستی صنعت نفت قرار است از خط اعتباری کره جنوبی تامین مالی شوند.

او تاکید کرد: طرح فراگیر پالایشی سیراف افزون بر اولویت در اقتصاد کشور، برای شرکت‌های کره ای همچون هیوندای و دایلم کره اولویت دارد.

قرارداد خط اعتباری هشت میلیارد یورویی کره جنوبی پنجشنبه (دوم شهریورماه) ازسوی محمد خزاعی، رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و رئیس اگزیم بانک کره جنوبی در سئول پایتخت کره جنوبی امضا شد.

هیئت ایرانی به سرپرستی رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی و نمایندگانی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از بانک‌های تجاری ایران برای امضای قرارداد مبادله وام به سئول سفر کردند.

خزاعی، این خط اعتباری را گامی مهم در گسترش روابط بین تهران و سئول دانست، که بخش‌های دولتی و خصوصی ایران می توانند در چارچوب مقررات موجود از این وام استفاده کنند‌.

به گفته او، ۱۲ بانک ایرانی، به‌عنوان بانک‌های عامل و طرف قرارداد استفاده از این وام خواهند بود.

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "هم‌مسیر اوتیسم" یک مسابقه دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اوتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اوتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اوتیسم" اردیبهشت ماه در تهران توسط انجمن اوتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اوتیسم ضروری است، خانواده‌های اوتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اوتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اوتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اوتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اوتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد