Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان از سبک زندگی و شیوه مدیریتی شهید رجایی الگو بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به چهارمین روز از هفته دولت به همراه برخی از فرماندهان ارشد سپاه فتح با نمایندعالی دولت در استان دیدار و از خدمات 4 ساله وی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات کارگزاران دلسوز مردم و نظام اسلامی است و امیدواریم هر روز شاهد تلاش بیش از پیش مسئولان برای توسعه همه جانبه استان باشیم.

سردار یدالله بوعلی خواستار الگوگیری مدیران از نوع مدیریت و حتی زندگی شخصی شهیدان رجایی و باهنر شد و افزود: مسئولان نباید حقی بیش از نوکری مردم برای خود قائل باشند و شبی راحت بخوابند که گرهی از مشکلات مردم باز کرده‌ باشند.

وی با تاکید بر باید در حد امکان از بروکراسی پیچیده اداری با هدف آرامش و رضایت بیشتر مردم در ادارات کاسته شود عنوان کرد: هفته دولت یک فرصت مناسب برای ارتباط بیشتر مدیران با مردم به‌ویژه اهالی مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج با هدف رفع مشکلات مردم آماده هرگونه همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از مجوعه خدمات ارائه شده توسط سپاه فتح استان در بخش‌های مختلف گفت: تعامل و همکاری مجموعه مدیران ارشد استان با سپاه فتح مطلوب بوده و در زمینه توسعه استان همگرایی خوبی وجود دارد.

سیدموسی خادمی با تاکید بر اینکه مردم قدردان خدمات سپاه انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: امروز به پاس تلاش‌های مجموعه نیروهای امنیتی و نظامی از جمله مجموعه سپاه امنیت و اقتدار ایران اسلامی زبانزد خاص و عام در دنیا است.

انتهای پیام/

R41452/P1492/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اولین گروه از زائران عمره مفرده این استان پس از ۹ سال وقفه عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، به سرزمین وحی اعزام شدند.

«سیدمحسن قوامی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به لطف خداوند متعال و با عنایت به پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروز اولین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب یک کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند که ۳۰ نفر از این تعداد زائر مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرواز اولین گروه اعزامی عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد راس ساعت ۱۷ امروز ۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳ فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آقا معلم در لیست ترور!