Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديروز دو پسرجوان مقتول که ساکن اروپا هستند به همراه همسرسوم پدرشان در دادسراي جنايي تهران حضوريافته و پاي حرف هاي متهم نشستند
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، صبح ديروز فرزندان ناپدري خواننده «رپ» به همراه همسرش و دوست صميمي او در دادسراي جنايي تهران حاضر شده و پس از شنيدن حرف‌هاي متهم، به طرح خواسته‌ها و اتفاق‌هاي روزحادثه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين جلسه پسران قرباني ماجرا که از دو کشور اروپايي خود را به تهران رسانده‌اند خواهان شنيدن واقعيت از زبان متهم شدند تا پس از آن درباره برادر خوانده‌شان تصميم بگيرند. حميد و مادرش نيز به تشريح روز حادثه و علت درگيري پرداختند.به گزارش خبرنگار جنايي «ايران»، خواننده رپ که چند روز قبل به اتهام قتل پدرخوانده‌اش بازداشت شده است، ديروز براي دومين‌بار به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران منتقل شد. حميد صفت در حضور بازپرس منافي آذر، پسران مقتول و دوست صميمي او و مادرش به تشريح جزئيات روز حادثه پرداخت.
قتل ناخواسته
هوشنگ، پدرخوانده حميد ظهر 28 مرداد در بيمارستان فيروزگر تسليم مرگ شد. در تحقيقات مقدماتي تيم جنايي مشخص شد هوشنگ سه روز قبل به خاطر ضرباتي که به سر و صورتش وارد شده به بيمارستان منتقل شده است و قبل از مرگ، پسر خوانده‌اش حميد را عامل ضرب و شتم معرفي کرده بود. بدين ترتيب پسرجوان خواننده بازداشت شد اما منکر قتل شد. او مدعي بود که به هيچ عنوان قصد کشتن پدرخوانده‌اش را نداشته و به خاطر يک لحظه عصبانيت با او درگير شده است.
تکرار اظهارات قبلي و عزل وکيل
حميد درجلسه بازجويي ديروز همان اظهاراتي که در جلسه اول بازپرسي مطرح کرده بود را بيان داشت و گفت: «وقتي برادرم از امريکا تماس گرفت و به من گفت که هوشنگ، مادرم را کتک زده است ناراحت شدم و به خانه رفتم. وقتي از او پرسيدم چرا اين کار را انجام داده است، نگفت بيا بنشين تا باهم در اين مورد حرف بزنيم. نگفت که مشکلاتمان اين و آن است. گفت زدم که زدم. اين حرفش مرا عصباني کرد و من هم چند ضربه به صورتش زدم و هيچ ضربه‌اي به سرش نزده‌ام. از طرفي ضربه‌ها محکم نبودند. اين چند ضربه را هم تنها براي اين زدم که دست از کتک زدن‌هاي مادرم بردارد. بعدش هم هوشنگ ازمن خواست وسايلم را جمع کنم و از خانه بروم. من هم وسايلم را جمع کردم و همراه مادرم خانه هوشنگ را ترک کرديم. من از بيماري قلبي پدر خوانده‌ام خبر ندارم ولي مي‌دانستم که ديابت دارد. حتي زماني که به کيش مي‌رفت و داروهايش را با خودش نمي‌برد با هواپيما داروهايش را برايش مي‌فرستادم. درضمن مي‌خواهم وکيلم را عزل کنم و دو وکيل ديگر جايگزين کنم.او ادامه داد: خانواده من تا به حال با هيچ کسي صحبت نکرده‌اند و مطالبي که از آنها منتشر شده است حرف‌هاي ما نبوده است. وکيلمان نيز بدون هماهنگي با ما صحبت کرده که اين صحبت‌ها خانواده پدرخوانده مرحومم را عصباني کرده و به شايعاتي دامن زده است. مثلاً در فضاي مجازي اعلام شده که علي دايي براي من سند گذاشته و من به قيد وثيقه آزاد شده‌ام درصورتي که در تمام اين مدت من در بازداشتگاه بودم. يا فراخواني تشکيل شده که براي ديه پول جمع‌آوري کنند درحالي که اصلاً در مورد اتهام من نظر قطعي اعلام نشده است.
مادرحميد به پدرم حرص و جوش مي‌داد
پس از صحبت‌هاي حميد، نوبت به پسران هوشنگ رسيد. «توماس» پسر 48 ساله مقتول که ساکن برلين است و فارسي هم بلد نيست خود را به تهران رسانده است. سهيل 31 ساله، پسر دوم هوشنگ که از همسر دومش بود نيز از فنلاند خود را به تهران رسانده و در جلسه بازپرسي حضور داشت. به غير از دو پسر هوشنگ، دختر کوچکش نيز که ساکن فنلاند است بزودي راهي تهران مي‌شود.طبق اظهارات مطرح شده از سوي خانواده هوشنگ؛ او سه بار ازدواج کرده بود که همسر اولش فوت کرده و همسر دومش به خاطر آلزايمر در بيمارستان بستري است و همسر سومش که مادر خواننده رپ ايران است در ايران به سرمي‌برد.در ادامه جلسه بازپرسي سهيل-پسر کوچک‌تر مقتول- گفت: «مي‌خواهم واقعيت را بدانم، بعد از دانستن واقعيت وبررسي‌هاي لازم تصميم مي‌گيريم. ضمن اينکه از مادر حميد به خاطر همکاري با پسرش در قتل پدرم شکايت دارم. او پدرم را گرفته بوده وگرنه پدرم مرد قوي هيکلي بود و در درگيري با حميد قطعاً اين اتفاق برايش نمي‌افتاد. مي‌گويند پدرم اخلاق تندي داشته است اما مادر حميد از آن دسته افرادي بود که مدام پدرم را حرص و جوش مي‌داد و همين رفتار و بهانه جويي‌ها و حرص و جوش‌ها باعث مي‌شد که او عصباني شود. از اينکه اين اتفاق براي پدرم رخ داده خيلي ناراحتم و بيشتر از آن در شوک کاري که حميد و مادرش با پدرم کردند هستم. پدرم هر چه پول داشت در اختيار آنها قرار مي‌داد و 11 سال حميد را بزرگ کرده بود. الان هم مي‌خواهم دستور دهيد که کفن و وسايل کفن و دفني که پدرم از مکه براي خودش آورده بود را ازخانه پلمب شده برداريم.
حميد وهوشنگ دوست بودند
در ادامه دوست هوشنگ نيز گفت: «حميد و هوشنگ مثل دو دوست بودند و مي‌توانستيم اين مشکل را حل کنيم. نهايتش جدايي است اما حميد خيلي سرش شلوغ بود و وقت نداشت. ولي ناراحتي‌هاي هوشنگ از زماني شروع شد که حميد سگش را به خانه آورد. درست بود که هوشنگ در خارج از ايران زندگي مي‌کرد اما روي اين موارد بسيار حساس بود و از اين ماجرا ناراحت بود.
مادر حميد چه گفت؟
مادر حميد نيز گفت: هر زن و شوهري با هم اختلاف دارند اما اين اختلاف‌ها به شکلي نبود که بخواهيم او را به قتل برسانيم. از شب قبل از حادثه ما باهم درگيري داشتيم ولي با اين حال من ميهمان همسرم را به فرودگاه بردم و هميشه براي او احترام قائل بودم و او را دوست داشتم. در اين درگيري من بين پسرم و هوشنگ بودم تا او کتک نخورد نه اينکه او را گرفته باشم تا پسرم شوهرم را بزند.در پايان جلسه، به دستور بازپرس جنايي، حميد به زندان منتقل شد و تحقيقات تا اعلام نظر قطعي پزشکي قانوني در رابطه با علت مرگ هوشنگ ادامه دارد.
ايران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون