Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسن بیادی ، با اشاره به مطالبات و انتظاراتی که از کابینه دوازدهم وجود دارد، اظهار کرد: اکثر دولت‌های ما به دلیل ساختارو سیستم اداری نامناسبی که در بخشهای مختلف اجرایی کشور حاکم است نمی‌توانند بهتر از دولت قبلی عمل کنند، بدین معنا که علیرغم تلاشی که دارند کارهایشان در مقایسه باهم در رویش و کاهش ها شدت و ضعف‌هایی دارند که نتیجه عملکردشان آنچنان فرقی باهم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخشی از این مشکل به ساختار و بخشی از آن نیز به قوانین حاکم بر می‌گردد و در حال حاضر که کشورمان در بحران و تحریم‌های اقتصادی قرار دارد که همچنان به طور کامل برداشته نشده است ما قوانینی در مدیریت نداریم که در شرایط بحرانی بتواند دست دولت را باز بگذارد تا امور کشور را بهتر از این که هست پیش ببرد.
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه نباید کسی از دولت انتظار بیش از این داشته باشد، اظهار کرد: دولت اگر بخواهد می‌تواند کارهایی را انجام دهد و اساسا هر کس بخواهد و اراده کند می‌تواند کاری را که مشتاق است انجام دهد اما انجام آن کار در گرو شکستن ساختارهایی است که قطعا برای باندهای قدرت و ثروت خوشایند نیست.
بیادی تاکید کرد: عده‌ای از این باندها در جامعه جایگاهی تعیین‌کننده‌ و اثر گذار دارند برای مثال آنان اجازه نمی‌دهند تحریم‌ها به این راحتی کنار گذاشته شود و کشور به حالت غیربحرانی و معمول باز گردد.
وی در پایان اظهار کرد: با توجه به مواردی که مطرح شد نمی‌شود بیش از آنچه که آقای روحانی به عنوان برنامه دولتش مطرح کرده از او انتظار داشت؛ چرا که دست دولت در بسیاری از موارد برای انجام هر کاری باز نیست و با مدیریتهای جزیره ای نمی‌شود کشور را اداره نمود و تنها راه حل میریت یکپارچه و استقرار فرهنگ تحزّب و سیستم پارلمانی در بخشهای اجرایی وسیاسی کشور است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا و غرب اظهار داشت: آنچه  امروز در عالم غرب در حال رخ دادن است در سرکوب دانشجویان، اساتید دانشگاه و گروه‌های علمی و فرهنگیان جامعه آمریکا نشان از این دارد که آمریکایی‌ها آنچه را که بحث می‌کنند و آنچه برای مردم بیان می کنند خودشان اعتقاد ندارند. 

وی افزود: صحنه‌هایی که ما امروز از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا دیدیم نشان از این واقعیت دارد که دموکراسی آمریکایی برای حاکمیت حاکمان مستبد غرب در راس حکومت هیچ خط قرمزی برایشان معنا ندارد. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در گذشته اگر اتفاقاتی در دانشگاه‌های ایران می‌افتادغربی‌ها می‌گفتند در محیط های علمی نباید برخورد نظامی شود ولی امروزآن نسخه‌ای که برای  کشورهای دیگر می‌پیچیدند خودشان عمل نمی‌کنند. 

درویشی با بیان اینکه اگر برخوردهای امنیتی و انتظامی بد است برای دانشگاه‌های  آمریکا هم باید بد باشد، گفت: غرب مدعی آزادی بیان و عقیده است، دانشجویان ایده‌ای دارند که ایده‌هایشان را بیان می‌کنند پس چرا غربی‌ها در برخورد با ایده دانشجویان عصبانی می شوند و با سرکوب و خشونت جواب آنها را می دهند. 

وی  با بیان اینکه ظاهر فریبنده دنیای غرب امروز برای همگان روشن شده است تصریح کرد: حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا و غرب درس بزرگی است که متوجه شویم دموکراسی آنها سخنی بیش نیست و تنها به عنوان قطعنامه های سیاسی و حربه  بر علیه  کشورهای دیگر است.

 

.

 

 
انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود