Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:44:25 GMT

احداث یک هزار و 750 کیلومتر بزرگراه در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۶۳۹۷

احداث یک هزار و 750 کیلومتر بزرگراه در استان کرمان

به گزارش ایرنا، محمدمهدی بلوردی روز دوشنبه در آئین افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز افزود: استان کرمان رتبه سوم کشوری را در زمینه طول مسیرهای بزرگراهی به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 587 کیلومتر راه روستایی در استان کرمان روکش و آسفالت شده است ادامه داد: در این مدت چهار بیمارستان 32 تختخوابی نیز افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: 13 هزار و 495 واحد مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم و در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، 12 هزار و 231 واحد با لحاظ تمام امکانات مورد نیاز افتتاح شده است.
وی از باند دوم محور کرمان - بم - شورگز به عنوان یکی از انتظارات به حق مردم شرق و جنوب استان کرمان یاد کرد و افزود: فاصله کرمان تا مرز استان سیستان و بلوچستان 300 کیلومتر است که امروز با افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز، 65 کیلومتر مسیر تا مرز استان سیستان و بلوچستان چهار بانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: این محور در گذشته شاهد تصادفات زیادی بوده و در مدت هفت سال تعداد تصادفات فوتی این محور در صدر آمار قرار داشته است.
بلوردی با بیان اینکه این محور به شکلی ایمن طراحی شده است عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال و سال گذشته این محور هیچ تصادف فوتی نداشته است.
وی یادآور شد: محور رفسنجان، سرچشمه - شهربابک نیز بزودی افتتاح می شود و امروز آزادراه سیرجان - بندرعباس نیز با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
مدیرعامل شرکت جهاد نصر نیز گفت: این شرکت با سابقه 25 سال فعالیت در حوزه زیرساخت، هولدینگی با 16 شرکت را تشکیل داده و در حال خدمت رسانی به مردم است.
عباس حسن زاده افزود: در شرکت جهاد نصر، پنج هزار نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند و این شرکت یک هزار و 250 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه شرکت جهاد نصر در طول مدت فعالیت خود 500 پروژه مختلف را اجرا کرده است عنوان کرد: شرکت جهاد نصر در هر سال 400 نفر به پرسنل خود اضافه می کند.
وی تصریح کرد: شرکت جهاد نصر تاکنون یک هزار و 317 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 814 کیلومتر راه فرعی و روستایی، یک هزار و 10 کیلومتر بهسازی و چهار هزار و 800 کیلومتر طول پل بین 10 تا 45 متر را اجرا کرده و 950 کیلومتر راهسازی را نیز در دست اقدام دارد.
باند دوم محور باغین - ماهان - بم - شورگز به طول 69 کیلومتر در قالب سه قطعه افتتاح شد و با افتتاح این قطعات، 365 کیلومتر کل مسیر در استان کرمان، چهار بانده شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار