Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:04:58 GMT

شهرداران گناباد، کاخک و بیدخت انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۹۰۴۸

شهرداران گناباد، کاخک و بیدخت انتخاب شدند

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عباس علایی کاخکی با چهار رای اعضای شورای اسلامی گناباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
سید حسین پورهاشمی افزود: همچنین هادی رفیع به عنوان نایب رئیس و شیما یوسف پور به عنوان منشی و خزانه دار شورای اسلامی شهر گناباد انتخاب شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر بیدخت نیز از انتخاب دوباره محمد میر بیدختی به عنوان شهردار بیدخت خبر داد و گفت: این انتخاب با موافقت تمام اعضای شورای اسلامی بیدخت و به دلیل رضایت از عملکرد و تعامل مطلوب وی با شورای شهر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرزاد امینی افزود: در نشست شورای اسلامی شهر بیدخت، روح الله میری به عنوان نایب رئیس شورا و سید مهدی ژیان به عنوان نماینده بیدخت در شورای شهرستان گناباد معرفی شدند.
حجت الاسلام حمید مقیمیان رئیس شورای شهر بخش کاخک هم از انتخاب محسن زاده سلیم با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان شهردار جدید کاخک خبر داد و گفت: محمد وفایی به عنوان نایب رئیس شورا و بهناز علایی به عنوان نماینده کاخک در شورای شهرستان گناباد انتخاب شدند.
شهرستان 82 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
حدود 50 هزار نفر از این جمعیت در شهرهای گناباد و بیدخت و بقیه در بخشهای مرکزی و کاخک و 112 روستا از توابع این شهرستان ساکن هستند.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی