Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:32:59 GMT

کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۹۵۰۲

کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج زمین زده شد

به‌مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور معاون اداری و مالی، مدیرکل پشتیبانی و مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم گفت: سردر دانشگاه با زیربنای سه هزار مترمربع و اعتبار 900 میلیون تومان توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضا رحیمی افزود: دهنه این سردر 18 متر و ارتفاع آن 16 متر است که با سازه فلزی پیش ساخته در کارخانه ساخته و در مکان مورد نظر نصب می‌شود.این سازهمنطبق با شاخصه های اصلی دانشگاه یعنی علم و تکنولوژی میباشد. وی مدت زمان احداث این پروژه را شش ماه عنوان کرد.

رییس دانشگاه یاسوج در تشریح طرح تحول خدمات رفاهی دانشجویی این دانشگاه نیز بیان کرد:این طرح که با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال و ازمحل درآمدهای اختصاصی دانشگاه در حال اجراست شامل مجتمع فرهنگی ورزشی،بازارچه دانشجویی و درمانگاه دانشجویی است.

رحیمی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه شامل سالن های چند منظوره ورزشی،چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و سوله ورزشی میباشد.

وی ادامه داد: سالن های چند منظوره ورزشی که در ساختمانی دو طبقه و در مساحت هزار و ۴۰۰مترمربع در حال ساخت بوده کهشامل سالن تیراندازی،تنیس،جودو و بدنسازی است،

زمین فوتبال با چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و زمین های والیبال و بسکتبال است که در مساحت ۱۰ هزارمتر مربع هم اکنون در مرحله تکمیل زیرسازی است.

سوله ورزشی نیز در زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر مربع می باشد که اسکلت فلزی این سوله اجرا شده است.

رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد تحول مثبت و رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد رفاهی دانشجویی باشیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس