Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، در پی شهادت بسیجی جهادگر شهید سید محمد حسینی، سازمان بسیج دانشجوی استان ایلام پیام تسلیتی صادر کرد .
در این پیام آمده است؛ عروج سرافرازانه دانشجوی جهادگر بسیجی، شهید سید محمد حسینی که عاشقانه در میدان کار، جهاد و معنویت فعالیت نمودند حزن و اندوه مردم استان خصوصا دانشجویان استان را برانگیخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید حسینی در عنفوان جوانی با حضور در اردوهای جهادی به درستی مسیر مستقیم خود را شناخت و به آیه " إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ " جامه عمل پوشاند .
ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، ضمن عرض تسلیت به مردم استان، برای شهید عرصه ایثار و از خودگذشتگی، شهید «سید محمد حسینی» آرزوی علو درجات و اجر عظیم و برای خانواده ایشان صبر جزیل مسئلت می‌دارد .
گفتنی است شهید سید محمد حسینی از جهادگران موسسه طلوع حق بود که به همراه 9 تن دیگر از دانشجویان جهادگر در قالب اردوهای جهادی عازم منطقه محروم «ویژنان» از توابع گیلانغرب کرمانشاه بود که بر اثر سانحه تصادف به درجه رفیع شهادت نائل آمد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی