Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، یدالله حسن‌پور اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری، پرونده‌ای از کلانتری 11 شهر کرمان به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارسال شد و رسیدگی به این پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

حسن‌پور افزود: این کلاهبردار با اعمال متقلبانه خود ضمن تماس تلفنی با افراد و رؤسای بانک‌ها «قوامین، انصار، دی ، پارسیان و...» در استان‌های مختلف خود را پزشک، رئیس اورژانس، مدیر بیمارستان معرفی و با اعلام اینکه اکنون در جاده تصادف کرده و برای انجام عمل جراحی نیازمند مبالغی پول نقد است، فرد مخاطب را مجاب به واریز پول به حساب‌های از قبل افتتاح شده، می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان اضافه کرد: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

حسن‌پور با بیان اینکه متهم به 20 فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است، افزود: متهم ساکن یکی از شهرستان‌های استان است و تحقیقات کامل‌تری در مورد کلاهبرداری‌های مشابه در دست بررسی است.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل