Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترین‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۵ دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار و جمع کثیری از مسؤولین ادارات و دستگاه‌های مختلف در سالن همایش های شرکت گاز بندرعباس برگزار و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست برترین های این دوره از جشنواره، اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بین حدود ۶۰ دستگاه شرکت کننده، در حوزه شاخص های اختصاصی حائز رتبه برتر شد و به عنوان دستگاه برگزیده در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ مورد تجلیل قرار گرفت.

بر همین اساس، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در آیین اختتامیه این جشنواره، لوح تقدیر خود را از دکتر جاسم جادری، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان دریافت کرد.

شایان ذکر است، در بخشی از متن این لوح سپاس که به امضای استاندار هرمزگان رسیده، خطاب به مدیرکل بنادر و دریانوردی چنین آمده است: « تلاش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در اداره کل بنادر و دریانوردی موجب شده است در میان دستگاه های اجرایی استان از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۵ شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارکنان شریف آن دستگاه تبریک می گویم و از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکارانتان که موجب تحرک بخشی به اقتصاد منطقه ای گردیده است، تشکر و قدردانی می نمایم.»

گفتنی است، اهتمام به انتقال دانش و فناوری در ساخت شناورها، تجهیزات و مدیریت بنادر با بهره گیری از دانش بومی، همکاری با مراکز آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی به منظور آشنایی با دانش و استانداردهای روز دنیا در حوزه دریایی و بندری، الزام برندهای خارجی به مشارکت با ظرفیت های داخلی، آزاد سازی فعالیت های دریایی و بندری، جذب سرمایه خارجی برای توسعه بنادر و حمایت از توسعه صادرات را می توان به عنوان اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

لازم به ذکر است، در بخشی دیگری از این جشنواره، دو تن از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به نام های حسن محمدی و علی اصغر طبری به عنوان کارمندان نمونه دولت در استان هرمزگان معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر