Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تجهیزات چاپ اسکناس خبر داد و گفت: 87 میلیون ریال اسکناس تقلبی از منزل متهم این پرونده کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط یکی از خرده فروشان حرفه ای در شهر کرمانشاه، شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای فرد مذکور مشخص شد و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از منزل متهم، گفت: در بررسی های دقیقتر از منزل این فرد، تجهیزات و دستگاه های چاپ اسکناس تقلبی نیز کشف شده است.

سردار امان اللهی تصریح کرد: متهم به همراه خواهرش که متهم اصلی پرونده است، اقدام به جعل اسکناس می کرد و بیش از 87 میلیون ریال اسکناس 500، 100 و 50 هزار ریالی جعلی از این متهمان بدست آمده است.

وی یادآور شد: متهم اصلی جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر است، همچنین بردار وی نیز پیش از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده بود که دستگیری وی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان گفت: احتمال می رود توزیع کنندگان اسکناس های تقلبی در استان که اخیراً نیز دستگیر شده اند، از این منبع پول های جعلی را تهیه می کردند، همچنین با توجه به کشف تجهیزاتی پیشرفته، متهمان بیشتری نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شوند.

دستگیری سارق حرفه ای عابر بانک های کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار عابر بانک های سطح شهر خبر داد و گفت: متهم افراد بی سواد را طعمه اعمال مجرمانه خود می کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: در پی وقوع چند مورد سرقت عابر بانک و برداشت از حساب های مشتریان با شگردهای مشابه در سطح شهر کرمانشاه، پلیس این شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 مرکز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین های مدار بسته بانک های سطح شهر توانستند سارق را که فردی میانسال و سابقه دار است، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پس از چند روز تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی موفق شدند سارق را در حوالی میدان آزادی، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: متهم در بازجویی های اولیه در کلانتری به سرقت عابر بانک های شهروندان و برداشت از حساب آنها، معترف شده است.

سرهنگ شیرزادی گفت: سارق با ایستادن در مقابل عابر بانک های سطح شهر، به بهانه کمک به افراد کم سواد و بی سواد، کارت های عابر بانک شهروندان را با کارت های عابر بانک سوخته خود معاوضه و سپس اقدام به برداشت وجه نقد از حساب آنها می کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شش عدد کارت عابر بانک متعلق به همشهریان از متهم کشف شده است، افزود: شهروندان دقت کنند که کارت های عابر بانک و خصوصاً رمز آنها را در اختیار افراد غیر نگذارند چرا که این کار زمینه سرقت و وقوع جرم را برای افراد فرصت طلب فراهم می کند.

تلفن 120 پل ارتباطی مردم با پلیس راهور

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: سامانه تلفنی 120 پلیس راهور برای ارائه خدمات و اطلاع رسانی های ترافیکی به مردم کرمانشاه راه اندازی شده است.

سرهنگ "فضل الله شیری" عنوان کرد: مردم و رانندگان می توانند از طریق ارتباط با این سامانه از خدمات مشاوره ای و همچنین از وضعیت مسیرها، تصادفات، ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی، خودروهای منتقل شده به پارکینگ و اطلاع از پارکینگ محل توقف خودروی خود و سایر مسائل مرتبط با حوزه ی راهنمایی و رانندگی مطلع شوند.

وی افزود: از طریق سامانه تلفنی 120 می توان اطلاعات مورد نیاز در خصوص شماره گذاری خودرو، صدور گواهینامه و نام نویسی برای اخذ گواهینامه را دریافت و وقوع تصادف ها و مشکلات ترافیکی و کاستی های مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی را نیز اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه سامانه تلفنی 120 پل ارتباطی مناسبی میان مردم و پلیس راهنمایی و رانندگی است، تصریح کرد: این سامانه در کاهش سفرهای درون شهری و اتلاف وقت شهروندان، کم شدن مراجعات به مقرهای پلیس راهور و کاهش بار ترافیک خطوط سامانه ی مرکز فوریت های پلیسی (110) بسیار اثر بخش است و مردم می توانند از طریق خطوط ثابت و تلفن های همراه با سامانه 120 تماس حاصل نمایند.

هفته دولت فرصتی برای خدمت رسانی و ارائه خدمات بهتر به مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب هفته دولت را فرصتی برای خدمت رسانی و ارائه خدمات بهتر به مردم دانست.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در دیدار با فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب، یاد شهیدان "رجایی" و "باهنر" را گرامی داشت و این هفته را به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

وی در این دیدار پلیس را همچون گذشته همراه دولتمردان در راستای خدمت روزافزون به مردم و توسعه نظم، امنیت و آرامش دانسته و هفته دولت را فرصتی مغتنم جهت ارائه خدمات بهتر به مردم دانست.

سرهنگ سرتیپ نیا هفته دولت را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری های نیروی انتظامی و نهادهای دولتی دانست و بیان کرد: اگر امروز شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم بی شک به برکت خون شهدا و زحمات شبانه روزی مسئولان دولت و پلیس است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از برنامه های اجرایی و تامین نظم و امنیت در شهرستان، حمایت بی دریغ خود را از مجموعه انتظامی در راستای خدمت رسانی به مردم و تولید امنیت اعلام و اظهار کرد: امروز پلیس در کنار مسئولان بوده و همیار و همدل مسئولان و مردم است.

افشین کریمی، حضور پلیس را مایه آرامش و آسودگی خاطر مردم دانست و گفت: امروزه با توجه به پیشرفت های عصر حاضر ، نقش و کارکرد پلیس نیز متفاوت شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تحولات ایجاد شده در جامعه، ضروری است که نیروی انتظامی اقدامات مجرمان را پیش بینی کند، البته با تلاش قابل تقدیر فرماندهان و کارکنان موفقیت های چشمگیری به دست آمده است .

وی افزود: ناجا با عملکرد خوب و مثبتش این اطمینان را ایجاد کرده که در تمام صحنه ها می تواند حضوری موفق داشته باشد و انتظارات مردم را برآورده کند.

پلمب کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و پلمب یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه چالابه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در روستای بیجانه با خبر شدند و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی پلمپ آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پاسگاه پس از مراجعه به محل کمپ سه نفر از عاملان برپایی آن را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در این کمپ تعداد 24 نفر معتاد به منظور مداوا حضور داشتند که توسط عوامل انتظامی به کمپ های مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با کمپ هایی که به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند برخورد خواهد کرد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

دیدار فرمانده انتظامی جوانرود با فرماندار این شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود به مناسبت هفته دولت با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

سرهنگ "داریوش محمدی" به همراه رئیس پلیس پیشگیری و معاون اجتماعی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته دولت با "آرش زره‌تن لهونی" فرماندار شهرستان جوانرود دیدار کرد.

سرهنگ محمدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به کلیه دولتمردان، به ویژه فرماندار و مدیران و مسئولان شهرستان تبریک گفت.

این مقام انتظامی در ادامه گزیده‌ای از عملکرد مجموعه انتظامی شهرستان را بیان و بر تعامل و همکاری تنگاتنگ نهادهای دولتی با انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

در ادامه فرماندار جوانرود از عملکرد بسیار خوب مجموعه انتظامی تقدیر کرد و گفت: یکی از ارکان مهم برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان، نیروی انتظامی است که با رویکرد خوب اجتماعی و با دیدگاه جامعه‌محوری که در پیش گرفته است نسبت به گذشته بسیار مؤثر عمل کرده و این نشان از بکارگیری افراد با تدبیر و با دیدگاه علمی در ناجا است.

وی افزود: جامعه امروزی نیازمند افراد با تدبیر برای حل آسیب‌ها و مشکلات می‌باشد و جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در برقراری امنیت پایدار و انجام بهتر مأموریت‌ها بسیار مؤثر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد