Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:29:36 GMT

قم بنیانگذار بازسازی واقعه غدیر است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۴۴۳۶

قم بنیانگذار بازسازی واقعه غدیر است

قم - مسئول ستاد اردوی راهیان نور بسیج با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر از قم شروع شد، گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از بازسازی واقعه غدیر دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی غروب سه‌شنبه در دیدار عضای ستاد بازسازی واقعه غدیر با آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: ستاد بازسازی مردمی واقعه غدیر از سال ۸۹ که روز بسیج مقارن با ایام عیدغدیر شده بود از شهر مقدس قم فعالیت خود را آغاز کرد و در حقیقت پایه‌گذاری این اقدام هنری و فرهنگی قم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال مردم از بازسازی واقعه غدیر و مشارکت هر ساله آنها اظهار داشت: هر سال بر مخاطبین بازسازی واقعه غدیر خم افزوده می‌شود که این امر به برکت و عنایت حضرت علی(ع) است.

مسئول ستاد اردوی راهیان نور بسیج گفت: در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز با مشارکت و همکاری بنیاد بین المللی غدیر در کشورهایی از جمله لبنان و سوریه واقعه غدیر خم بازسازی می‌شود و این امر برکات فراوانی نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بازسازی واقعه غدیر خم در بیش از ۱۵۰ نقطه از کشور اجرایی خواهد شد، افزود: بازسازی میدانی واقعه غدیر خم تأثیر بسیاری بر روی مردم خواهد داشت.

سلیمانی به با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر در کشور برنامه بازسازی واقعه غدیر خم را به تماشا نشستند، ادامه داد: در سال گذشته این برنامه در کشور عراق نیز صورت گرفته بود و امسال نیز کشورهای اسلامی دیگری متقاضی اجرای این برنامه بودند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم برنامه ریزی‌های بهتری در این خصوص داشته باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال 1402 مجموعا 507 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.

وی افزود: در سال ذکر شده 135 مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین 65 کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته 236 مورد آب‌رسانی در روستاهای استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به 508 روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع 8 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.

نوظهور در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده در طی سال گذشته تاکید کرد: از محل تبصره 18 برای سال گذشته، 205 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته بود که 57 درصد آن یعنی 135 میلیارد تومان تاکنون جذب و به حساب متقاضیان به عنوان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است و قرار است تا خرداد ماه سال جاری، این پرداختی ها ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری در سخنان خود به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 2هزار و 400 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.

نوظهور ادامه داد: طی این ایام 25 واحد مسکن مددجویی، احداث 10 کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در 7 نقطه، 4 سیل بند، 15 مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول