Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان قدوس ۲۴ ساله، فوتبال حرفه‌ای را از ۱۷ سالگی و از سطوح پایین لیگ سوئد آغاز کرد. این بازیکن از سال ۲۰۱۶ پس از پیوستن به اوسترسوند در بالاترین سطح فوتبال سوئد حضور دارد و با این تیم موفق به فتح جام حذفی سوئد شد. او در انتخابی لیگ اروپا درخشش فوق العاده‌ای داشت و توانست در ۵ بازی ۲ گل زده و ۲ پاس گل نیز بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد او به گونه‌ای بوده که پیشنهاداتی از کوئیزپارک رنجرز، هرتابرلین و آژاکس نیز داشته است و با این اوصاف در آذر ماه سال گذشته به تیم ملی سوئد دعوت شد و در ۲ دیدار دوستانه یک گل به ثمر رساند.

هر چند که در بازی‌های اخیر سامان بیشتر مهاجم نوک بازی کرده و به نظر می‌رسد این پست، پست اصلی قدوس باشد ولی تجربه نشان داده که این بازیکن قدرت بازی در چندین پست را دارد. او در پست‌های وینگر چپ و راست، هافبک چپ و راست و هافبک هجومی، هافبک وسط و حتی هافبک دفاعی سابقه بازی دارد و می‌تواند در مناطق مختلف زمین، عصای دست کی‌روش باشد.

با توجه به حضور مهاجمین طراز اول در تیم ملی و همچنین قرار گرفتن نام قدوس به عنوان هافبک در لیست بازیکنان دعوت شده تیم ملی به نظر می‌رسد که کی‌روش به عنوان پلی میکر، پشت سر مهاجمان از این بازیکن ایرانی سوئدی استفاده خواهد کرد. در پروفایل این بازیکن در سایت «هو اسکورد»، این بازیکن، یک بازیکن دریبل زن، خطرناک در ضد حمله و خطاگیر معرفی شده است و پاسکاری، قدرت خلق موقعیت، دریبل زدن و حفظ توپ از نقاط قوت این بازیکن ذکر و قید شده که این بازیکن نقطه ضعف خاصی ندارد.

بازیکنان دو تابعیتی دعوت شده به تیم ملی دو سرنوشت متفاوت تاکنون داشته اند و به نظر می‌رسد سامان قدوس با این رزومه در دسته بازیکنان با کیفیت و موفق قرار بگیرد. بازیکنی که سرمربی تیم ملی سوئد به خاطر از دست دادنش حسرت می‌خورد قطعا از سطح فنی بالایی برخورددار است.

نود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تشدید خطرناک جنایات علیه زیرساختهای غیرنظامی تحت حمایت بین‌المللی است.

در بیانیه حماس آمده است: هدف از این حمله پیچیده تر کردن بحران انسانی در غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمکها فوری به آن است.

حماس بیان کرد: این جنایت پس از موافقت حماس با طرح میانجی گران رخ می دهد و نشانگر نیت اشغالگران برای به تعطیلی کشاندن تلاشهای آتش بس و آزادی اسیران و در راستای پیشبرد منافع شخصی نتانیاهو کابینه افراطی او است.

این جنبش از دولت آمریکا و جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به رفح که جان صدها هزار غیرنظامی را تهدید می کند، تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6099521

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری
  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • محرک‌های درد نقرس را بشناسید
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!