Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن حاج‌محمدرضا پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه نظام سوخت‌رسانی در کل کشور در حال تحول است، اظهار کرد: با برنامه‌هایی که دولت دارد تغییرات عمده‌ای در زمینه نحوه تحویل سوخت در آینده‌ای نزدیک به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ایجاد برند در این زمینه پیگیری می‌شود که حضرت آقا نیز مخالفت کردند، در نظر دارندشرکت‌های کاغذی که چند ماه گذشته به ثبت رسیده به عنوان برند و مارک معرفی کنند در حالی که این شرکت‌ها مارک و برند نیستند و کار خاصی نیز انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: شرکت ملی نفت ایران در دوران پیش از انقلاب تعداد زیادی جایگاه داشت و مراکز سوخت‌رسانی را نگهداری می‌کرد ولی جایگاه‌های شرکت به فروش رسید.

حاج‌محمدرضا یادآور شد: اکنون در سطح کشور تنها جایگاه‌های مربوط به بخش غیردولتی وجود دارد، در حال حاضر 2 هزار جایگاه CNG و 4 هزار جایگاه‌های فرآورده نفتی در سطح کشور فعال هستند.

وی با اشاره به تحول در طول 10 سال آینده گفت: با تحول در این زمینه سوخت‌رسانی متحول می‌شود و فرآورده‌های جدید جایگزین فرآورده‌های فسیلی خواهد شد.

رئیس اتحادیه جایگاه‌‌داران سوخت ادامه داد: به عنوان مثال اکنون در تهران خودروهایی مشاهده می‌شود که با برق و بنزین حرکت می‌کند و در هر 100 کیلومتر دو یا سه لیتر بنزین و باقیمانده از باتری مصرف می‌شود.

وی یادآور شد: اکنون به بخش خصوصی توجه می‌شود تا بخش دولتی در زمینه سوخت‌رسانی غیرفعال‌ترشود. دولت توجه کند که توان اداره سیستم داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما می‌خواهند شرکت ملی پخش فرآورده را منحل کنند که پیشنهاد شد که توان خریداری و جایگزین وجود دارد.

حاج‌محمدرضا خاطرنشان کرد: برند جنس خاص است به عنوان مثال شلوغ‌ترین پمپ‌بنزین‌های هند مربوط به چند جایگاه خاص و برند است، زیرا مواد داخل بنزین آنها ماندگاری بنزین را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت سوخت ماده اساسی است و کل حمل و نقل کشور وابسته به توزیع سوخت است، بنابراین در تصمیم‌گیری‌ها باید دقت لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد