Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دفتر امام جمعه و مسئولان دلگان، همایش یک روزه ازدواج سالم در این برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، همایش یک روزه ازدواج سالم با حضور مسئولان در سالن همایشهای مرکز بهداشت شهرستان دلگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی بامری امام جمعه موقت شهرستان دلگان در این همایش با تاکید بر توجه جوانان به ازدواح سالم و آسان گفت: جوانان مسلمان باید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را در ازدواج و زندگی الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین هادی بامری با اشاره به اینکهازدواج موهبتی الهی است، تصریح کرد: این موهبت را خداوند در اختیار انسان ها قرار داده است.

وی از چشم و هم چشمی ها و سبقت گرفتن خانواده ها در میزان مهریه دختران و رواج سنت های غلط دیگر در مراسمات عروسی انتقاد کرد و افزود: والدین باید این سنت ها و بدعت های بد را از بین ببرند.

امام جمعه موقت شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه خوشبختی دختران به مهریه سنگین نیست، اظهار کرد: بلکه این انتخاب صحیح و آگاهانه همسر توسط زوج های جوان با مشاوره و نظر والدین و تلاش زوج ها در زندگی است که می تواند خوشبختی را رقم بزند.

هوشنگ بامری فرماندار شهرستان دلگان هم در این همایش با اشاره به اینکه خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه است، گفت: :برای اینکه جامعه و نظام اجتماعی سالم و پویایی داشته باشیم باید نه تنها مسئولین بلکه همه کسانی که نفوذ کلامی در جامعه دارند و همه دست در دست هم بدهند و این بدعت های بد را از بین ببرند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های سلطه استکبار جهانی بر جوامع تبلیغات شبکه های ماهواره ای و نفوذ آنان به کانون گرم خانواده است.

فرماندار شهرستان دلگان به حضور دختران و پسران و نوجوانان و جوانان جامعه در فضای مجازی و عدم نظارت والدین بر فرزندان انتقاد کرد و افزود: والدین باید بر عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند.

هوشنگ بامری اضافه کرد: جوانان باید مراقب وسوسه های شیطانی و ضد ارزشی و ضد اسلامی دشمنان نظام باشند.

باور شریف زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان در این همایش اظهار کرد: ازدواج سالم، ازدواجی است که زوج ها قبل از ازدواج آزمایش خون داده و دوره های مشاوره ازدواج را طی نمایند.

شریف زاده افزود: آزمایش خون و شناخت وضعیت خونی زوجها قبل از ازدواج نقش بسزایی در پیشگیری از مشکلات جسمی، تالاسمی و سایر بیماری ها در فرزندان آنان خواهد داشت.

همچنین در این مراسم یک زوج داوطلب ازدواج آسان نیز از طرف دفتر امام جمعه معرفی و صیغه عقد در محل همایش جاری شد.

گفتنی است در این مراسم یک جهیزیه به ارزش 30 میلیون ریال به این زوج جوان اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر