Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه رئیس‌جمهور تلاش می کند که سایر قوا را در کنار دولت قرار بدهد، گفت: مشکلات کشور زیاد است و قوه مجریه به تنهایی نمی‌تواند از پس این مشکلات برآید بنابراین تمام نهادهای نظام باید در کنار هم باشند. آفتاب‌‌نیوز : محمدجواد حق‌شناس درباره لحن سخنان دیشب رئیس‌جمهور در صداوسیما اظهار کرد: در تمام دنیا اقتضائات عرصه انتخابات با دوران پس از آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشها، لحن گفته ها و رویکردها در دوران انتخابات با زمانی که یکی از رقبا پیروز شود و در جایگاه مسئولیت قرار بگیرد، فرق دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه اتخاذ گفتمان رقابتی یکی از اقتضائات رقابت در دوران انتخابات است، افزود: تهییج افکار عمومی، بیان نقد بی پرده و صریح رقیب و پاسخ ‌های غیرمتعارف به نقدهای غیرمتعارفی که مطرح می شود در دوران انتخابات رخ می دهد. هدف فضای انتخاباتی هم پیروزی در این رقابت بوده و مدت آن هم کوتاه است و رفتارهای رقابتی حرف اول را می زند.
حق‌شناس با اشاره به اینکه به نظر من صحبتهای دیشب رئیس‌جمهور همان صحبت‌هایی مورد انتظار بود، گفت: من انتظاری جز این از رئیس‌جمهور نداشتم. روحانی تلاش کرد که سایر قوا را در کنار خود داشته باشد. عقلانیت هم حکم می کند که اکنون همه دنبال همکاری جمعی و کم کردن تنشها در داخل کشور و مصالحه و همکاری در عرصه بین‌المللی و با کشورهای همسایه باشیم تا مشکلات کشور که مهمترین آن مشکلات اقتصادی است حل شود.
وی در پایان اظهار کرد: حل مشکلات فعلی کشور از جمله مشکلات اقتصادی، اجتماعی یا زیست محیطی به تنهایی از دست دولت بر نمی‌آید و قطعا به کمک دستگاه‌های حاکمیتی از جمله مجلس، قوه‌قضائیه، صداوسیما ونهادهای نظامی و همچنین احزاب و سازمان‌های مردم نهاد نیاز است تا کشور به استانداردهای مناسب در حوزه های مختلف دست یابد.
حسینی‎کیا: لحن رییس‌جمهور جذب حداکثری آحاد کارگزاران نظام را در پي داشت
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس گفت: لحن نشست تلویزیونی رییس‌جمهور با هدف جذب حداکثری همه جریان‌های سیاسی و آحاد مردم انجام شد که کار درستی بود.
حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا گفت: آنچه از لحن رییس‌جمهور حاصل می‌شود این است که برای پیشرفت و توسعه کشور به «وحدت» نیاز است. به طور حتم رییس‌جمهور و همفکران ایشان به درستی تشخیص دادند که در نشست تلویزیونی اخیرشان با لحنی متین و آرام سخن گفتند. این لحن آرام قطعا مانع دلگیر و آزرده شدن بخشی از جامعه شده و به طور حتم موجب جذب حداکثری کارگزاران نظام می‌شود.
وی برنامه ششم توسعه را مبنای معدل کارنامه دولت دوازدهم دانست و افزود: رییس‌جمهور برنامه‌های مختلفی را برای اداره بهتر کشور اعلام کرده است اما نباید فراموش کرد که برای نمره دادن به کابینه دولت دوازدهم هیچ برنامه‌ای به اندازه برنامه ششم توسعه مبنای ارزیابی عملکرد دولت دوم روحانی نیست.منبع:ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد