Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران اواخر ماه جاری راهی عشق آباد خواهد شد تا نمایندگان کشورمان در بازی های داخل سالن آسیا به میدان بروند. پس از جلسه سازمان تیم های ملی بنا بر این شد تا حسن تفتیان، رضا قاسمی، علی خدیور، حسین کیهانی، امیر مرادی، مسلم نیادوست، کیوان قنبرزاده، علی ثمری، سپیده توکلی و الهام کاکلی اردوی تیم ملی را برای حضور هر چه پر قدرت تر در این رقابت ها تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعلام همانند سایر لیست های ارائه شده منتقدانی به خصوص در مورد نفرات منتخب بانوان داشت که پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی به جزئیات تصمیم گیری لیست بانوان و ابهام پیش آمده توضیحات کاملی را ارائه داده است. بهزادی در این باره می گوید:« پس از ارزیابی عملکرد بانوان دو و میدانی کار در رقابت های اخیر و ارائه پیشنهادات سازمان تیم های ملی و با توجه به 2 سهمیه ای که کمیته ملی المپیک برای بانوان دو و میدانی در نظر گرفته بود، در جلسه اخیر تصمیم بر آن شد تا از ورزشکارانی که رکوردهای مطلوبی کسب کرده اند برای ترکیب تیم ملی دعوت به عمل آید. از این رو سپیده توکلی و الهام کاکلی با توجه به عملکرد مطلوب و ثبت رکوردهای قابل قبول به تصمیم سازمان تیم های ملی در لیست قرار گرفتند.»

وی در مورد اعتراضات روزهای اخیر بانوان دو و میدانی کار نظیر فرزانه فصیحی گفت:« در 5 ماه اول سال، فصیحی و چند تن دیگر از بانوان ورزشکار در 3 مرحله مسابقات جایزه بزرگ آسیا و همچنین مسابقات کشورهای اسلامی حاضر شدند اما نتوانستند به نتایج قابل قبولی برسند. به گونه ای که فرزانه فصیحی در مسابقات کشورهای اسلامی حتی نتوانست در بین 8 نفر برتر قرار بگیرد. بنابراین با تصمیم سازمان تیم های ملی فرصت حضور در بازی های داخل سالن آسیا در اختیار دو و ورزشکاری قرار می گیرد که از نظر سازمان تیم های ملی دارای بیشترین آمادگی و شانس کسب مدال باشند. »

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در پایان گفت:« بانوان دو و میدانی کار سرمایه های ایران هستند و تمام تلاش فدراسیون بر آن خواهد بود تا این سرمایه ها را حفظ کند. ما این وظیفه را داریم تا فرصت را در اختیار همه ورزشکاران بگذاریم تا میادین بین المللی محلی برای کسب تجربه و افتخار آفرینی تمام این سرمایه ها باشد. فدراسیون فرصت لازم و کافی را به تمام ورزشکاران داده است و در نهایت این کارنامه قابل دفاع آنها باید پشتیبان و حامی آنها باشد و رکوردهایی که در میادین بین المللی به جا می گذارند. تمام تلاش ما خواهد بود تا با افزایش شرایط حضور بانوان در میادین بین المللی و کمک به کسب تجربه آنها، آینده بهتری را برای این سرمایه ها رقم بزنیم.»

انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره نفرات اعزامی به ترکمنستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق