Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:09:21 GMT

مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۹۵۵۸

مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان افتتاح شد

مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان دقایقی پیش با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسما افتتاح شد.

رئیس دانشگاه دامغان در حاشیه برگزاری آئین بهره برداری از این مجموعه ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی تازه تأسیس شقایق که شامل سالن‌های ورزشی بدنسازی، والیبال و فوتسال می باشد، دومین مجموعه ورزشی دانشگاه دامغان پس از سالن ورزشی سلمان فارسی است که در اختیار دانشجویان این مرکز آموزش عالی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالعلی بصیری خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع مشتمل بر 800 متر مربع زمین اصلی و 400 متر مربع زمین جانبی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل کمک‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و درآمدهای دانشگاه دامغان احداث و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی بیش از 5 هزار و 500 نفر دانشجوی پسر و دختر در 70 رشته و گرایش در دانشگاه دامغان زیر نظر 152 نفر عضو هیئت علمی، شامل چهار نفر استاد تمام، 24 دانشیار، 115 استاد یار و 9 نفر مربی تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه دامغان از سالن همایش‌های این مرکز آموزش عالی در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد تومان و ساختمان دانشکده‌های فنی و مهندسی و زیست شناسی به عنوان مهمترین طرح های عمرانی در دست احداث این دانشگاه نام برد که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

R41366/P1492/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد