Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت سوارکاری رودسر گفت: مسابقات کورس تابستانه با عنوان جام غدیر گرامیداشت شهید مدافع امنیت حسن عشوری در شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

محمد حسن رهبر صحنه سرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رودسر،اظهار داشت: مسابقات کورس تابستانه با عنوان جام غدیر گرامیداشت شهید مدافع امنیت حسن عشوری در شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان رودسر افزود: این دوره از مسابقات 17 شهریورماه با حضور سوارکاران استان‌های گیلان و مازندران در چهار رده اسب‌های محلی ریز، محلی درشت، دورگه و دو خون در ساحل شهر رودسر برگزار می‌شود.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌شود امسال مسابقات کورس تابستانه در این شهرستان با استقبال پرشور سوارکاران و تماشاچیان مواجه شوداز این رو تمهیدات لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات اندیشیده شده است.

رهبر با بیان اینکه شهرستان رودسر در شرق استان گیلان از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش سوارکاری برخوردار است افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط بین علاقه‌مندان به این رشته ورزشی پرطرفدار و شناسایی استعدادهای سوارکاری است.

وی از مساعدت مسئولانشهرستان در ایجاد پیست سوارکاری در ساحل رودسر خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری مسابقات متعدد سوارکاری در طول سال و نظر به اینکه این شهرستان از استعدادهای خوبی در این زمینه برخوردار است در آینده نزدیک پیست تمرینی سوارکاری در این شهرستان ایجاد می‌شود.

رهبر با اشاره به اینکه سوارکاری از ورزش‌های پرطرفداری است که علاقه مندان بی‌شماری برای تماشای مسابقات آن حضور پیدا می‌کنند اظهار داشت: همه تمهیدات لازم جهت امنیت سوارکاران و تماشاچیان اندیشیده شده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: ورزش مفرح و پرطرفدار سوارکاری از ورزش‌هایی است که در دین اسلام سفارش زیادی به آن شده است و از این رو تلاش می‌کنیم تا این رشته ورزشی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام غدیر سال گذشته با شرکت 25 سوارکار در ساحل رودسر برگزار شد.

شهید حسن عشوری سرباز گیلانی و گمنام امام زمان (عج)، نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با جریانات تکفیری است کهخرداد ماه امسال درعملیاتی علیه جنایتکاران تکفیری در چابهار استان سیستان و بلوچستان، مدال سرخ شهادت بر سینه آویخت.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات تیراندازی سبزوار گفت: این مسابقات در محل ورزشگاه شهید مطهری سبزوار و با حضور ۲۵ تیرانداز در ۳ رده سنی برگزار شد که در پایان در رده سنی نونهالان دختر مقام اول را فاطمه ربانی و مقام دوم و سوم را آوینا احمدی و دیانا آتش افروز کسب کردند.
خانم آتش افروز افزود: در رده سنی نوجوانان دختر نیز مقام اول را آناهیتا عربخانی و مقام دوم را مهدیس رنجبر و مقام سوم را سیده ریحانه حسینی راد کسب کردند.
وی ادامه داد: دررده سنی بزرگسالان بانوان مقام اول را زهرا آتش افروز مقام دوم مرضیه آتش افروز و مقام سوم را هانیه آتش افروز بدست آوردند.
رییس هیات تیراندازی سبزوار گفت:در رده سنی نوجوانان پسر نیز محمد پارسا احمدی، مهدی توحیدی و ساتیار علوی مقدم اول تا سوم شدند. 
وی افزود: در رده سنی جوانان نیز مقام اول را موسی الرضا ترک آبادی و مقام دوم را محمد اسماعیلی سنگ سفیدی و مقام سوم را مهیار امیدی کسب کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد