Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره کل ثبت اسناد واملاک استان خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی که در محل سالن همایش استانداری برگزار شدموفق به کسب رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی گردید.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی، در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی که با حضور وزیر آموزش پرورش و استاندار خراسان شمالی، مدیران دستگا‌های اجرایی، فرماندهان نظامی وانتظامی برگزار شد از میان ۱۳۱ دستگاه اجرای این استان از علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی به عنوان مدیر برتر در ارزیابی عملکرد سال تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان ضمن تبریک هفته دولت وگرامی داشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر کسب این عنوان را مرهون تلاش مجموعه همکاران در سطح استان بیان کرد و گفت: تلاش مجموعه ثبت اسناد واملاک در استان این بوده که امور مراجعه کنندگان را با استفاده از فناوری‌های نوین وتحولات الکترونیکی صورت پذیرفته با سرعت و دقت انجام شود و این مهم نشان می‌دهد که همکاران ثبتی مجدانه، کار مردم را پیگیری و ارائه خدمات می‌کنند.

اسدی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم بهترین و مهمترین خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب رضایتمندی مردم است و این امر تحقق نمی‌پذیرد مگر با ارئه خدمت صادقانه به مردم باشد.

وی ضمن تقدیر وتشکر از کلیه همکاران ثبت اسناد واملاک و تیم ارزیابی عملکرد این اداره کل کسب این موفقیت را به مجموعه کارکنان ثبت استان تبریک وبرای انان ارزوی موفقیت کرد.

گفتنی است لوح تقدیر وتندیس وهدیه این جشنواره توسط وزیر آموزش پرورش و صالحی استاندار خراسان شمالی به مدیرکل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی با محوریت صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت، با حضور مدیر و‌مسئول امور اراضی جهادکشاورزی، روسای ادارات ثبت و منابع طبیعی در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار شد.     هوشمند اظهار کرد: در راستای انجام تکلیف سند دارکردن اراضی کشاورزی و صدور اسناد تک برگ مقرر شد نقشه‌های چندین گروه مشاع به صورت هفتگی جهت بررسی و نقطه برداری به اداره ثبت معرفی و از طریق اداره منابع طبیعی، صدور اسناد تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست گردد.    اعلام نقشه‌های ۵مورد از گروه‌های مشاع به اداره ثبت اسناد به صورت هفتگی توسط جهاد کشاورزی، دعوت از نماینده حاکم شرع در امور اراضی سازمان جهادکشاورزی جهت حضور در جلسه آتی قرار گاه از دیگرمصوبات مهم بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی شهرستان بود.

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد