Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:17:51 GMT

بیمارستان ۶۴ تختخوابی در مراوه‌تپه احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۴۸۸۷

بیمارستان ۶۴ تختخوابی در مراوه‌تپه احداث می‌شود

مدیرعامل بنیاد علوی کشور گفت: با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، امروز بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراوه‌تپه, موسی برزگری عصر امروز در مراسم متمرکز پروژه های شهرستان مراوه تپه در سالن شهرداری اظهار داشت: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه با اعتبار برآورد 280 میلیارد ریال و بیش از 64 هکتار کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه توسط بنیاد علوی و در طبقه همکف و 2 طبقه احداث خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور تصریح کرد: تلاش کردیم تا همه امکانات و بخش‌ها در این بیمارستان دیده شود زیرا در این منطقه مرزی دسترسی به حوزه سلامت دشوار و غیرممکن است.

برزگری گفت: در طبقه همکف, بخش‌هایی مانند اورژانس, درمانگاه, دیالیز, رادیولژی, آزمایشگاه, داروخانه, رستوران و فضاهای جانبی مورد نیاز تعبیه شده است.

وی یاد آور شد: در طبقه اول بخش بستری جراحی, بستری داخلی, بستری زنان, بستری کودکان و نوزادان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور تاکید کرد: بخش اعمال جراحی, جراحی زایمان, I. C. U و C. CU و همچنین استریل مرکزی در طبقه دوم واقع می‌شود.

برزگری اظهار کرد: سعی کردیم پکیج کامل سلامت را برای این منطقه محروم و مرزی در نظر بگیریم تا صرف از نظر از وقت و هزینه, خدمات سلامت به موقع به این مردم ارائه شود.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد

پس از حوادث مکرر برای گردشگران و مرگ ۲ مسافر در محدوده تفرجگاهی آبشار لوه گالیکش، با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، مسیر دسترسی به آبشار تا ایمن‌سازی منطقه مسدود شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سیدسعید جباری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی فوت ۲ مسافر طی کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود می‌شود.

وی افزود: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش ادامه داد: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده بود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

گفتنی است؛ مدیریت آبشار لوه برعهده شهرداری صادق آباد شهرستان گالیکش است و در حال حاضر برای هر خودرو مبلغ ۲۰ هزار تومان ورودی اخذ می‌شود. در عملیات فنس کشی و ایمنی سازی محوطه آبشار اول اجرایی شد، اما در حال حاضر بخش عمده‌ای از فنس‌های محدوده مذکور به سرقت رفته است و همین امر حوادث و اتفاقات حادث شده در این محدوده را به طور چشمگیری افزایش داده است.

افزایش آبخوری و شیر آب‌شرب در نقاط مختلف تفرجگاه، بهسازی و افزایش نمازخانه و سرویس بهداشتی، احداث سکوی نشستن، احداث آلاچیق، احداث مغازه و از همه مهمتر ایمن‌سازی تفرجگاه برای جلوگیری از مسدوم و فوت شدن هموطنان و پارکینگ خودرویی از جمله مطالبات مردمی برای این تفرجگاه است

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد