Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون ناشنوایان از واریز سالانه سه میلیارد تومان بودجه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد.

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به قدمت ۵۰ ساله مجموعه ورزشی ناشنوایان و امکان ریزش این مجموعه، با نشستی که رییس فدراسیون ناشنوایان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور داشت، مقرر شد برای بازسازی و به‌سازی این مجموعه و جلوگیری از تخریب و ریزش آن، بازسازی این مجموعه جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و هر ساله این سازمان بودجه‌ای به مبلغ سه میلیارد تومان جدا از بودجه‌ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون به عنوان اعتبار سالانه تعلق می‌گیرد، به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واریز شود تا شرکت نسبت به بازسازی‌ و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت‌: بعد از تصویب این ردیف بودجه در سازمان مدیریت، امسال بازسازی استخر مجموعه ورزشی، سالن آمفی تئاتر، خوابگاه و سالن غذاخوری این مجموعه آغاز شده و بنا داریم بعد از اتمام کار استخر، بازسازی چمن مصنوعی مجموعه را در دستور کار قرار دهیم. البته بازسازی کل مجموعه ورزشی دو سال طول می‌کشد و ما خوشحالیم که با در ردیف بودجه قرار گرفتن بازسازی این مجموعه، دیگر دغدغه‌ای برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان نخواهیم داشت.

وی هم‌چنین از برگزاری دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان در اواسط شهریورماه به میزبانی یزد خبر داد و گفت‌: دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان در ۱۰ رشته ورزشی فوتبال، تکواندو، کاراته، جودو، کشتی آزاد و فرنگی (نوجوانان و جوانان)، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون و شنا در بخش دختران و پسران از ۱۵ تا بیستم شهریورماه تحت عنوان یادواره شهید حججی برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون ناشنوایان با اشاره به انجام یکسری اقدامات اساسی این فدراسیون برای یکسان‌سازی پاداش مدال‌آوران ناشنوا در رقابت‌های المپیک ناشنوایان که امسال به میزبانی تامسون ترکیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: طرح یکسان‌سازی پاداش مدال‌آوران ناشنوا با مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک را پیش از اعزام به دکتر پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی داده بودیم و وی قول داده بود که این مساله را پیگیری و در هیات دولت مطرح کند. البته برای یادآوری و مطرح کردن دوباره این موضوع، هفته‌ پیش مجددا نامه‌ای را به پزشکیان ارائه دادیم تا ببینیم این موضوع بالاخره در مجلس شورای اسلامی مطرح و از طریق هیات دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به تصویب برسد یا خیر؟ البته فدراسیون خود به جد به دنبال این قضیه از طریق وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی است و من امیدوارم تا پایان سال هم موضوع یکسان‌سازی پاداش مدال آوران ناشنوا و هم قانون استخدام مدال آوران در ارگان‌های دولتی زودتر در مجلس مطرح و به تصویب برسد.

تیشه‌گران هم‌چنین افزود: البته در جریان مسابقات المپیک ناشنوایان، رییس فدراسیون به مدال آوران طلا، نقره و برنز مبلغی در حدود پنج میلیون تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان اهدا کرد. اما چنین پاداشی واقعا جوابگوی زحمات مدال‌آوران نیست و ما منتظر مصوب شدن قانون برابری پاداش مدال‌آوران ناشنوا با سایر مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضعیت بدهی‌های فدراسیون چگونه است و آیا مشکل اعتباری دارید یا خیر؟ اظهار کرد: خوشبختانه بدهی‌های گذشته را تسویه کردیم و در حال‌ حاضر به جز بدهی که به مربیان و برخی از انجمن‌ها داریم، دغدغه‌ و نگرانی بابت بدهی نداریم. هم‌چنین با ۵۰ درصد اعتباری که قبل از اعزام کاروان به المپیک ناشنوایان از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم، فدراسیون در آرامش و شرایط خوبی به سر می‌برد و من امیدوارم از اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی که وزارت ورزش و جوانان برای این فدراسیون در سال جاری در نظر گرفته است، ۵۰ درصد مابقی را نیز زودتر دریافت کنیم تا برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را طبق زمان‌بندی به مرحله اجرا بگذاریم.

تیشه‌گران در پایان، گفت‌: امسال شرایط خوبی در فدراسیون ناشنوایان حاکم است و تمام بدهی‌ها پرداخت شده است. تنها دغدغه‌ مساله معیشت و انگیزه برای ورزشکاران است که امیدوارم این مشکل نیز هر چه‌ زودتر حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت