Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب کاسپین و حراج اسب های ترکمن و کاسپین برای اولین بار با حضور شرکت کنندگانی از 5 استان درمنطقه آزاد بندرانزلی آغاز شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز گیلان رییس انجمن اسب ایران گفت : در این جشنواره 56 اسب کاسپین از استاهای گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و قزوین در9 رده سنی در مرکز اصلاح نژاد وتولید اسب کاسپین در منطقه آزادانزلی به نمایش گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ افشاری افزود: اسب کاسپین که جسه ای کوچک و قدرتی همچون دیگر اسب ها دارد قدیمی ترین اسب جهان است که باید در راستا حفظ ، تولید وت کثیر آن تلاش کنیم .در این مراسم همچنین از هادی ساعی نابغه تکواندوی جهان و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران به عنوان باشگاه دار وپرورش دهنده نمونه اسب کاسپین ، دکتر محمد تقی ابراهیم پور نویسنده ، محقق و متخصص در زمینه اسب و سوارکاری ،دکتر عبدالجلال قیادی پرورش دهنده نمونه اسب اصیل ترکمن و بابک شکی دبیر انجمن صنفی پرورش دهندگان و تولیدکنندگان اسب کشورتقدیر وتشکر شد.در کنار این جشنواره برای نخستین بار در گیلان بازار حراج اسب های ترکمن و کاسپین نیز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان