Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:57:54 GMT

مدیریت منابع آبی در همدان با پیچیدگی و سختی همراه است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۱۳۴۰

مدیریت منابع آبی در همدان با پیچیدگی و سختی همراه است

همدان - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مدیریت منابع آبی در همدان با پیچیدگی و سختی همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ستوده ظهر شنبه در شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای همدان بابیان اینکه یکی از کارهای مدیرعامل سابق این شرکت ایجاد انسجام و تعامل سازمانی بود، گفت: مسائل مربوط به حوزه آب بسیار حاد بوده و مدیریت این بخش سختی‌ها و پیچیدگی‌های خود را دارد و باید انسجام کارکنان همچون گذشته ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود نبود اعتبارات، طرح‌های عمرانی اداره شرکت به خوبی پیش رفته است، گفت: همه نشان دادند به خوبی می‌توانند ادامه دهنده راه مدیرعامل سابق باشند و امیدواریم از این پس نیز چنین باشد.

ستوده با بیان اینکه تعامل با مدیران ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان استان در مجلس از دیگر اولویت‌ها محسوب می‌شود، بیان کرد: نظم و انضباط کاری مسئله دیگری است که همه به این موضوع اعتقاد دارند و امیدواریم این نظم و انضباط کاری ادامه داشته باشد و با جدیت بیشتر اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه درآمد یکی از مسائل مهم شرکت محسوب می‌شود، عنوان کرد: درآمد ماهانه مستمر باید کسب شود تا حقوق و مزایای پرسنل بدون مشکل پرداخت شود.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه ای همدان نیز کار تیمی و همدلی کارکنان را رمز موفقیت شرکت آب منطقه ای همدان دانست و اظهار داشت: در ابتدای ورود به شرکت تلاش شد تا نقاط ضعف شرکت شناسایی شده و با تلاش و کوشش مستمر تقویت شود.

مرتضی عزالدین با بیان اینکه بخش‌هایی که دارای وضعیت مطلوبی بودند به روند خود ادامه دادند و فشاری بر این بخش‌ها وارد نشد، عنوان کرد: کار تیمی علت اصلی پیشرفت این شرکت است.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه نتیجه جلسات در شرکت این بود که زیرساخت‌ها مناسب شکل گرفته و افراد به خوبی کار خود را انجام می‌دادند، افزود: شرکت آب منطقه‌ای ییچیدگی‌های درون خود را دارد.

وی عنوان کرد: هر روز نگران حقوق پرسنل بودیم و بارها تاکید شد تا در هزینه کردها دقت لازم صورت گیرد.

عزالدین با اعلام اینکه مدیران شهرستانی سنگ زیرآسیاب ما بودند، گفت: این مدیران متخصص و متعهد بودند و به وسیله چنین مدیرانی هر فکری در حوزه حفاظت از منابع آب و درآمد بوده اجرایی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان