Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@15:26:04 GMT

دوبله فیلم هانیه توسلی به زبان اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۲۱۵۷

دوبله فیلم هانیه توسلی به زبان اسپانیایی

فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی دوبله شده به زبان اسپانیایی، امروز شنبه ۱۱ شهریور از آنتن هیسپان پخش می شود.

«دهلیز» اولین فیلم بلند سینمایی شعیبی است که در خلاصه داستان آن آمده است: شیوا (هانیه توسلی) پس از به زندان افتادن شوهرش (رضا عطاران) از امیرعلی (محمدرضا شیرخانلو) پسرشان به سختی مراقبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعلی که حالا کلاس اول دبستان است با تصمیم مادرش و مددکار اجتماعی، پی می‌برد پدرش در زندان محبوس است. وی احساس پدرانه او را در می‌یابد. پدر امیرعلی معلمی است که در یک درگیری خیابانی فردی را به قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار گرفته است. از مرگ می‌هراسد و دوست دارد برای فرزندش پدری کند اما اولیای دم، به خصوص خواهر دوقلوی مقتول هنوز قاتل را نبخشیده‌اند…

رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، نگار عابدی و افسانه چهره آزاد از بازیگران «دهلیز» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی و کارگردانی بهروز شعیبی هستند.

شبکه هیسپان تی وی، هر شنبه برای مخاطبان خود یک فیلم سینمایی پخش می کند. تمام فیلم های سینمایی ایرانی پخش شده از این شبکه، توسط دوبلورهای اسپانیایی زبان و به سفارش دفاتر هیسپان تی وی در اسپانیا و مکزیک، دوبله و برای پخش آماده می شوند. فیلم های سینمایی ایرانی که هر شنبه از این شبکه پخش می شوند، طرفداران بسیاری در میان مخاطبان هدف هیسپان تی وی دارند.

فیلم سینمایی «دهلیز»، به وقت تهران در ساعات ۲۳:۳۰ امشب ۱۱ شهریور و ۱۳:۳۰ فردا یکشنبه از هیسپان تی وی پخش می شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)