Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبحانه علاوه بر اینکه از مهم ترین وعده ها است خوشمزه ترین وعده غذایی هم حساب می شود تا حدی که بسیاری از کافه ها و رستوران ها با منوی های متنوع و هوس انگیز خود با هم در رقابت هستند.

ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که برای نوش جان کردن یک صبحانه مفصل و متنوع هر چند وقت یکبار به یکی از رستوران یا کافی شاپ ها تشریف ببرید و روز خوش مزه و پر انرژی را همراه با دوستان خود آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قصد داریم یکی از بهترین بوفه های صبحانه ی تهران را به شما معرفی کنیم.

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران از منحصر به فرد ترین هتل های تهران به شمار می آید که با فراهم کردن کلیه امکانات رفاهی از مهمانان خود یک پذیرایی شاهانه انجام می دهد.

رستوران هتل پارسیان استقلال با بوفه صبحانه ی لاکچری و متنوع خود همه روز از ساعت 7 صبح الی 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

بوفه ی صبحانه این هتل 5 ستاره که شامل انواع پنیر، میوه ها، انواع نان و کرن فلکس تا ژامبون و برنج سرخ شده و...است برای شما حتما شروع یک روز زیبا را رقم خواهد زد

می توانید برای یک روز به یادماندنی با هماهنگی قبلی به هتل پارسیان استقلال تهران مراجعه کنید و با تخفیف 30 درصدی این رستوران در سایت تخفیفان بهترین روز تابستانی خود را آغاز کنید.

آدرس:اتوبان چمران_ تقاطع پارک وی

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • صبحانه‌ای که می‌تواند وزنتان را ۴ کیلو کاهش دهد
  • صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • با این صبحانه وزنتان را ۴ برابر کم کنید
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور