Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی، مصوبه اخیر بانک مرکزی را در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال با کاهش هزینه‌های تامین مالی بخش مولد اقتصاد کشور، حائز اهمیت و لازم الاجرا دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر با بیان این مطلب گفت: رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی از تاریخ یازدهم شهریورماه امسال، به صورت علی‌الحساب لازم‌الاجرا بوده و به طور حتم، این بانک نیز بر اجرای آن متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا بر اساس ضوابط بانک مرکزی، نحوه پیش‌بینی و محاسبات مربوط به تعیین نرخ سود علی‌الحساب و تفاوت آن با نرخ سود قطعی در پایان دوره مالی، به عنوان شاخص مهم در ارزیابی عملکرد صحیح و حرفه‌ای، در برنامه‌های این بانک مد نظر قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات بانک شهر مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی بوده و با تمام توان بر اجرای آن تاکید دارد، بیان کرد: امیدواریم که سایر بانک‌های کشور نیز تابع سیاست‌های ابلاغی باشند و بر اساس آن حرکت کنند.

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: این مصوبات، قطعا در راستای رونق اقتصاد کشور است و امیدواریم اجرای آن مربوط به یک دوره کوتاه‌مدت نبوده و تداوم داشته باشد.

پورزرندی در ادامه بیان کرد: با اقدامات بانک مرکزی در ساماندهی و برخورد با موسسات غیرمجاز، هم‌اکنون شاهد هستیم که یکی از مشکلات اصلی در راه کاهش نرخ سود پول در کشور برطرف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه

رئیس حزب حاکم گرجستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ایراکلی قریباشویلی، رئیس حزب حاکم گرجستان با محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین روند همکاری دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و مراودات مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین همچنین با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود