Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشمند ایرانی در زمینه جراحی مغز و اعصاب گفت: ما در تمام رشته‌های دنیا بهترین متخصصان را داریم و باید از وجود آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، پروفسور مجید سمیعی با حضور در جمع مسئولان و مردم خراسان شمالی در محل بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با بیاناینکه من آینده کشور را بزرگ می‌بینم، افزود: ایران می‌تواند قدرت بزرگ خود را در زمینه تحقیقات به دنیا نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دانشمندان بزرگ ایرانی ادامه داد:ما در تمام رشته‌های دنیا بهترین متخصصان را داریم و باید از وجود آن‌ها استفاده کنیم.

پروفسور سمیعی با اشاره به اینکه من در طول دوران زندگی خود از دو مورد کناره‌گیری کرده‌ام، اظهار کرد: یکی از این موارد سیاست بوده است و اگر خدای ناکرده شخصی، من را به سیاست ارتباط دهد، دشمن من و ایران است و قصد دارد اجازه ندهد که من با مردم به راحتی ارتباط داشته باشم.

سمیعی عدم حضور در فعالیت‌های اقتصادی را مورد دوم بیان کرد و توضیح داد: هر کاری که برای ایران و ملت ایران انجام داده‌ام، به صورت داوطلبانه بوده است و بی‌نیازی من، پاسخ خداوند بوده است.

وی از مردم درخواست کرد که هر کسی در فکر این باشد که استاندار این استان باشد و منتظر آن ننشیند که فقط استاندار برای آن‌ها کاری انجام دهد.

سمیعی تصریح کرد: اگر پدر، مادر و فرزندان ارتباطی قلبی با یکدیگر نداشته باشند، خوشحال نخواهند بود ویکی از بزرگترین قدرت‌هایی که ملت ایران از آن برخوردار است، تربیت خانوادگی است.

وی تصریح کرد: پدر و مادران ایرانی بعد از تولد فرزندانشان، تمام زندگی خود را به پای تربیت آن‌هامی‌گذارندو این مساله‌ای است که به این شدت در سایر کشورها دیده نمی‌شود.

دانشمند ایرانی در زمینه جراحی مغز و اعصاب با اشاره به دیدار خود با دانشجویان خراسان شمالی در بعد از ظهر امروز گفت: این نوید را به دانشجویان خواهم داد که آیندگان چه انتظاری از آن‌ها خواهند داشت و آن‌ها چه کارهایی را باید برای آینده انجام دهند.

وی افزود: ایران پیش‌قراول علم و دانش در تمام دنیا بوده است و زمانی که در اروپا اثری از علم و دانش نبود، اساتید بزرگی در ایران حضور داشتند، اما باید در زمان حال حاضر خجالت بکشیم که چرا دیگر مانند آن زمان نیستیم.

وی تاکید کرد: مسئولان کشوری و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مسئول هستند تا به تربیت آینده‌سازان این مرز و بومبپردازند و هر قدمی که برمی‌داریم زمانی مورد رضای خداوند قرار می‌گیرد که موجب موفقیت خود و 10 نفر دیگر باشد و این فرمول راحت‌ترین فرمول برای پیشرفت انسان‌هاست.

سمیعی با تاکید بر اینکه این آمادگی وجود دارد که کار فوق‌العاده در بجنورد انجام شود، گفت: درخواست مناین است که پروژه‌ها در قالب کاغذ باقی نمانند و برای انجام پروژه‌ها همه موافقت کرده و وارد عرصه عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هر کاری را که در پیش گرفته‌ام، به ثمر رسانده‌ام و هیچ وقت هیچ کاری را بدون نتیجه رها نکرده‌ام.

سمیعی توضیح داد: زمانی‌که دبیر فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب دنیا بودم، از معاونان خود درخواست کردم تا گزارشی ارائه دهند که در قاره آفریقا چند پزشک متخصص مغز و اعصاب وجود دارد و طبق گزارشات ارائه شده در آفریقا با یک میلیارد جمعیت فقط 74 جراح مغز و اعصاب وجود داشت و سپس متوجه شدم که میزان مرگ و میر ناشی از نبودن پزشک متخصص مغز و اعصاب سه برابر بیماری ایدز بوده است و سپس نسبت به تربیت نیروی جراح متخصص مغز و اعصاب در این منطقه اقدام کردیم.

وی گفت: با تربیت یک جراح متخصص مغز و اعصاب در نیجریه، هم اکنون 200 تخت جراحی مغز و اعصاب زیر دست این پزشک متخصص وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه لوح شهروند افتخاری به پروفسور سمیعی اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز جمعه در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

کد خبر 6089251

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد