Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی را که منجر به جان باختن و مصدوم شدن آن‌ها شد، تسلیت گفت.

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی را که منجر به جان باختن و مصدوم شدن آن‌ها شد، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش واژگونی خودرو حامل جمعی از دانش‌آموزان تلاشگر هرمزگانی، پرواز معصومانه و مصدومیت امیدهای ایران اسلامی، موجب تالم و تاثر بسیار شد. از خداوند منان برای بازماندگان سانحه، سلامت، و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، شفای عاجل خواهانم.

امیدوارم با پیگیری و همکاری همه نهادهای مسؤول، جاده‌ها، سفرها و به ویژه اردوهای دانش آموزی، امن و بی خطر شوند و از این پس شاهد این گونه حوادث تلخ و اسفبار نباشیم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان