Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:05:53 GMT

بازدید سیاری از تیپ‌ عملیات‌ ویژه مسلم‌ بن‌ عقیل

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۰۵۶۲۲

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرماده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع تکاوران دریایی تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل (ع) گفت: امروز شاهد توانمندی ها و قابلیت های بالای تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل (ع) هستیم به نحوی که تمامی سناریوهای این تیپ بر مبنای شناسایی تهدیدها طرح ریزی و در همین راستا بازی های جنگ متنوعی طراحی شده و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار سیاری با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی صد در صدی تکاوران تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل(ع) تحت هر شرایطی افزود: تکاوران مقتدر و زبده این تیپ امروز شناخت جامع و دقیقی نسبت به سواحل دارند و لذا انتقال این تجربیات و این شناخت ارزشمند به کارکنان جدید امری اجتناب ناپذیر است.

وی استمرار در اعزام کارکنان این تیپ به مراکز آموزشی نداجا را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در تمامی زمینه ها و ابعاد، مهارت ها باید در بالاترین سطح خود باشد و به هیچ وجه نباید غافل شد چرا که کوچکترین غفلت موجب به بار آمدن ضریات بزرگ و غیر قابل جبرانی می شود.

امیر دریادار سیاری در پایان تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل (ع) را یکی از یگان‌های منحصربه‌فرد در سطح نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عنصر و مولفه موثر در حفظ آمادگی رزمی، داشتن روحیه معنوی و بینش اسلامی است چرا که یک رزمنده اگر از نظر ایمان و معنویت در سطح بالایی باشد به هیچ عنوان در میدان نبرد و حتی در اجرای تمرینات طاقت فرسای زمان صلح با کمبود مواجه نشده و تسلیم نمی شود.

در ادامه این بازدید، تکاوران تیپ عملیّات ویژه حضرت مسام بن عقیل(ع) گوشه ای از توانمندی ها و تجهیزات جدید این تیپ را برای امیر دریادار سیّاری به نمایش گذاشتند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۰۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • ببینید | حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه