Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پروین اشراقی در این نشست با جدی خواندن افسردگی بانوان، گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی و ایجاد فضاهایی امن، سالم و مفرح به دور از برخی محدودیت‌ها می تواند در کاهش افسردگی بانوان موثر واقع شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی هم به افزایش چشمگیر حضور بانوان در تفرجگاه عینالی اشاره کرد و گفت: با توسعه این مجموعه و افزایش نظارت و کنترل آن و ایجاد امنیت برای شهروندان، شاهد افزایش حضور بانوان در این تفرجگاه هستیم و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای بانوان، می تواند در افزایش روحیه، نشاط و شادابی آنان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود برزگر جلالی با تاکید بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های فرهنگی تفرجگاه عینالی گفت : این سازمان با تمام توان آماده همکاری و مشارکت برای ایجاد فضاها و مراکز فرهنگی، تفریحی و اجرای برنامه های فرهنگی برای بانوان در تفرجگاه عینالی می باشد.

همچنین در نشستی که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز برگزار شد، راهکارهای ایجاد فضاهای سالم تفریحی برای بانوان در راستای ایجاد نشاط و شادی در این قشر از جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید