Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با تاکید بر ضرورت تسهیل روند اداری ارایه خدمات به ارباب رجوع، از سپردن برخی خدمات اداره کل راهداری یزد از مرکز استان به ادارات شهرستان‌های تابعه خبر داد.

محسن صادقیان در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به اهمیت تسهیل در روند ارائه خدمات به ارباب رجوعاظهار داشت: موضوعی که به ویژه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد باید به دنبال آن باشیم، بحث سپردن کارها از مرکز استان به شهرستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خیلی از اربابان رجوعی که به این اداره کل مراجعه می‌کنند رانندگانی هستند که از شهرستان‌های دور و نزدیک استان به امید برطرف کردن مشکلاتشان به این اداره مراجعه می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بخش قابل توجهی از مراجعات و کارهایی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود، بحث فعالیت‌های اپراتوری است که به راحتی و با اندکی هماهنگی می‌توان این اقدامات را در شهرستان‌ها انجام داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با تاکید بر اینکه حذف واسطه‌ها در هر کاری رضایت را افزایش می‌دهد، عنوان نمود: این آمادگی را داریم که هر فعالیتی که امکان‌پذیر باشد را به شهرستان‌ها برون‌سپاری کرده و رضایت نسبی در بین مخاطبان اداره را فراهم آوریم.

وی افزایش سهولت در ارایه خدمات به ارباب رجوع را یکی از مواردی دانست که باید به دغدغه‌ای برای تمام کارمندان ادارات مختلف تبدیل شود و ادامه داد: اینکهبتوانیم جلوی رفت و آمدهای افراد برای انجام کارهایشان را بگیریم و در شهر محل زندگی خودشان کارشان را برطرف کنیماز ارزش بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل باید در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/

R41376/P1492/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان