Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر جعفری و امیر سرتیپ حاتمی در دیداری به تبادل نظر پیرامون مسائل دفاعی کشور و همکاری‌های متقابل سپاه و وزارت دفاع پرداختند.

به گزارش ایلنا، در پی انتصاب امیر سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع، با وی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌در این دیدار سرلشکر جعفری با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته امیر حاتمی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند و هر روز با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی با آن مقابله شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تاکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.
‌امیر حاتمی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب ، شرایط اطمینان بخشی در فرآیند تامین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد.
در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادار‌ترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، تصریح کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو‌، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم می‌یابد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور