Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز استان های شمالی شامل گیلان، مازندران و گلستان شاهد وزش باد و رگبار پراکنده باران هستند و در برخی از مناطق وقوع رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست.همچنین سواحل دریای خزر و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز احتمال رشد ابر و بارش پراکنده باران در ارتفاعات برخی مناطق استان های سمنان و خراسان شمالی وجود دارد. همچنین در بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران در مناطق جنوب غرب فارس و غرب استان هرمزگان دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت جوی کشور طی دو روز آینده گفت: در روز سه شنبه نیز در ارتفاعات استان های گلستان و مازندران شاهد بارش های خفیف و پراکنده خواهیم بود. در روز چهارشنبه نیز جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشور برقرار خواهد بود.

به گفته وی، بیشتر مناطق شرق کشور مخصوصا زابل طی سه روز آینده در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید خواهند بود.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی سه روز آینده گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی وزش باد، در روز سه شنبه صاف گاهی وزش باد و در روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد خواهد بود.دمای هوا نیز در بیشترین حالت خود به 36 درجه و در کمترین حالت خود به 25 درجه خواهد رسید.

وی تاکید کرد: خنک ترین شهر در سه روز آینده شهرکرد است که دمای آن در کمترین حالت خود حدودا به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید همچنین گرم ترین شهر اهواز است که پیش بینی می شود دمای هوا در بیشترین حالت خود به 46 درجه خواهد رسید.

701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه قدس الاخباریه با اشاره به مساحت ۶۴ کیلومتر مربعی شهر رفح در جنوب نوار غزه (هم مرز با مصر) گزارش داد که جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

کد خبر 6099505 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • «رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!