Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:22:34 GMT

سلطانی فر: همه نیازهای تیم ملی فوتبال تامین شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۲۳۶۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تیازهای تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی و حضور مقتدرانه در این مسابقات تامین شده است و قرار نیست پاسخ کسی را بدهم.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتی که باعث انتقاد از شرایط تیم ملی فوتبال ایران شده است، گفت: ما مشکلات فدراسیون فوتبال را مرتفع کرده ایم و همه نیازهایی که برای حضور مقتدرانه در جام جهانی لازم بوده، تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قرار نیست من پاسخ کسی را بدهم.

وزیر ورزش در پاسخ به سئوال خبرنگار ما درباره استعفای محمدحسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بنده استعفایی از هیچکس نگرفته ام. هر موقع استعفایی گرفتم آنرا بررسی می کنم و تصمیم می گیرم.

سلطانی فر همچنین درباره حضورش در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: سال گذشته هم از این نمایشگاه بازدید کرده بودم به نظر می آید کیفیت محصولات ارتقا پیدا کرده و نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. ما به دنبال این هستیم شرایطی مهیا شود تا تولیدکنندگان داخلی ارتقای بیشتری در کار خود پیدا کرده و از نظر قیمت و کیفیت با شرکت کنندگان خارجی رقابت داشته باشند بنابراین باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت به عمل بیاید.

سلطانی فر که در جریان بازدید از نمایشگاه با مسئولان برخی غرفه ها صحبت می کرد در مورد اهم صحبت های مطرح شده، خاطرنشان کرد: بیشتر افراد از نظر مالیاتی مشکل دارند و این موضوع را مطرح کردند. با آقای فاضلی صحبت کرده ایم تا مشکلات تولیدکنندگان در این زمینه حل و فصل شود این گونه زمینه برای توانمند شدن آنها فراهم می شود.

من این ظرفیت را در تولیدکنندگان داخلی می بینم که بتوانند خیلی بیشتر از این ارتقا پیدا کرده و با رقیبان خارجی رقابت داشته باشند البته این انتظار هم وجود دارد که بخش خصوصی و باشگاه ها از تولیدکنندگان داخلی استفاده بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش تاکید کرد: حمایت ما این است که با مصرف بیشتر از محصولات داخلی به تولیدکنندگان مان کمک کنیم این موضوع خود به خود رقابت منطقی ایجاد می کند ضمن اینکه تولیدکنندگان باید در زمینه صادرات هم رقابت داشته باشند به خصوص که کیفیت محصولات آنها از کیفیت محصولات برخی کشورها مانند چین خیلی بهتر است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه دلیری مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به توانمندی‌های صادراتی ایران، گفت: نمایشگاه ایران اکسپو در دو دوره اخیر رویکرد جدیدی را ایجاد کرده و چهار دوره قبل این نمایشگاه پیش‌از فراگیری بیماری کرونا بود؛ از دوره قبل بنا شد تا مهمانان خارجیِ متناسب و متمایل به همکاری با ایران به این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران در گفت‌وگو رادیویی، افزود: کشوری مانند چین که دارای بازار بزرگی از واردات و صادرات است، حدود ۱۲۰ دوره نمایشگاه برگزار می‌کند و مخاطب مورد نظر خود را در اکثر نقاط جهان پیدا کرده و هم‌اکنون صدر تقویم نمایشگاه جهان است؛ علاوه بر این نمایشگاه واردات چین نیز طی ۶ دوره برگزار شد که این موضوع هم موقعیت مناسبی برای کشورش ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد صادرات ایران در دو گروه کالایی محصولات نفت پایه و محصولات معدنی عنوان می‌شود که ایده آل کشور نیست؛ بنابراین برنامه‌ریزی‌ها باید به سمت تولید و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتری باشد و از خام فروشی بپرهیزیم و صادرات خدمات را هم در حد گسترده‌تری انجام دهیم.

دلیری در پایان عنوان کرد: برای ثبت برخی محصولات ایرانی به ویژه دارو در کشورهای مختلف و تأیید استانداردها باید همت بیشتری در حوزه بازاریابی نشان دهیم.

کد خبر 6097210 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج