Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:51:35 GMT

اجرای ارکستر ملی و «کنسرت نوستالژی» چشم‌آذر در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۳۲۳۷

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر ملی ۱۴ شهریورماه در دو سانس، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران اجرا خواهد داشت.

در این کنسرت که در دو سانس ۱۹ و ۲۲ اجرا خواهد شد، قطعات تبریز در مه، حانیه، شکوه گل، نگارا، افسون سخن، خوشه‌چین، از تنهایی گریه مکن، گلرخ، چرخ فلک، نغمه نوروزی، ایران و خاک مهرآئین توسط نوازندگان ارکستر به اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی پیش از این نیز تجربه خوانندگی را با ارکستر ملی و به رهبری فرهاد فخرالدینی داشته است.

«کنسرت نوستالژی» ناصر چشم‌آذر برگزار می‌شود

کنسرت ناصر چشم‌آذر با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» ۲۳ شهریورماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، کنسرت یادشده تحت عنوان «کنسرت نوستالژی» برگزار خواهد شد. ارکستر بزرگ «ایستگاه» شامل ۸۰ نوازنده و موزیسین است که پس از اجراهای ۲۵ و ۲۶ اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار می‌شود.

ناصر چشم‌آذر که در اجرای قبلی‌اش با ادای احترام به مرحوم «افشین یداللهی» اجرایش را روی صحنه برد، قصد دارد در این کنسرت فضایی متفاوت و جدید را در اختیار دوستداران موسیقی و علاقه‌مندان این سبک قرار دهد.

ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران است، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. اساس کار «ایستگاه» اجرای موسیقی فیلم است که دلیل آن، علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضای ارکستر محسوب می‌شود. این مجموعه تا کنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده که با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی روبه‌رو شده است.

گلناز گلزاری - ترانه‌سرا - مدیریت این ارکستر را برعهده دارد و امید رجبی نیز رهبر ارکستر بزرگ «ایستگاه» است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند

دریافت 61 MB

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «گالیله»، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی  که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه  بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ‌، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز  محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک tiwall.com/s/galilei3  و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

صبا کریمی

دیگر خبرها

  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران