Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهر نی ریز در مراسم جشن دهه ولایت شهر نی ریز گفت: عید غدیر با عظمت ترین عید از ازل تا ابد می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ با حضور حجت الاسلام سیدجواد فقیه امام جمعه موقت و مردم ولایتمدار شهر نی ریز مراسم جشنی به مناسبت دهه ولایت در مسجد النبى (ص) شهر نی ریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدجواد فقیه در این مراسم گفت: حضرت محمد (ص) در معراج بالاترین مرتبه ای که انسان می تواند به خدا برسد، امیرالمونین علی (ع) را محبوب ترین مخلوق خدا یافته است.

وی به نقل از روایات گفت: اباعبدالله میفرماید اگر صد پسر هم داشتم اسم آنها را علی میگذاشتم.

امام جمعه موقت نی ریز خاطر نشان شد: اگر کشور ما برقرار است و امنیت دارد به برکت امیرالمونین است.

وی افزود: عید غدیر بهترین و با عظمت ترین عید بشر از ازل تا ابد است و حواسمان باشد و غیرت به خرج دهیم و با تربیت صحیح، فرزندانمان را به درب خانه اهل بیت و امیرالمونین هدایت کنیم.

حجت الاسلام سیدجواد فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب مسعود لایقمند به عنوان رئیس شورای شهر نی ریز خاطر نشان شد: از شورای شهر و شهردار منتخب انتظار داریم که به مناطق محروم عادلانه رسیدگی کنند.

وی افزود: شورای شهر جدید باید توانمندی های خود را نشان دهد.

امام جمعه موقت در ادامه اظهار داشت: از اول انقلاب تا کنون به مناطق محروم شهر نی ریز خیانت شده است و مسوولان باید در این خصوص در پیشگاه خداوند جوابگو باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه با کسی و مسوولی تعارف نداریم عنوان داشت: شورای شهر جدید عدالت را برقرار کند و شورای شهر و شهردار با رسیدگی به مناطق محروم شایستگی و لیاقت خود را نشان دهند.

شایان ذکر است: این جشن همزمان با اختتامیه فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد النبی (ص) همراه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود

            به

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان برای امروز پیش بینی می‌شود، افزود: این رگبار موقت در مناطق کوهستانی نیز پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر نقاط استان شاهد خواهیم بود. 

کارشناس هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد