Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:21:05 GMT

والیبال اروپا مجددا به دست پیر مردها افتاد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۲۵۳۷۹

والیبال اروپا مجددا به دست پیر مردها افتاد

روسیه موفق شد به عنوان قهرمانی والیبال اروپا برسد اما بازگشت بازیکنان پا به سن گذاشته این تیم توانست آنها را یک بار دیگر تبدیل به قدرت قاره کند.

به گزارش "ورزش سه"، روسیه موفق شد در دیدار فینال قهرمانی اروپا آلمان را 3 بر 2 شکست دهد تا یک بار دیگر به مدال طلای این رقابت ها برسد. روسیه مدت ها در افت به سر می برد و 3 مربی در این تیم رفت و آمد کردند تا در نهایت سرگی شلیاپنیکوف هدایت روس ها را بر عهده گرفت و حالا این تیم به دست او قهرمان اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روس ها تا سال 2015 وضعیت بسیار بدی داشتند تا جایی که آنها با یک برد خفیف لیگ جهانی را به پایان رساندند و در سایر بازی ها شکست خورده بودند. با این حال رفته رفته تیم به روزهای اوج خود بازگشت و حالا تبدیل به قهرمان اروپا شد. شلیاپنیکوف یک بار دیگر سرگی گرانکین و ماکسیم میخائیلوف را به ترکیب تیم ملی بازگرداند و همین دو بازیکن توانستند نقش عمده ای در قهرمانی تیم ایفا کنند.


میخائیلف پس از سال ها دوری از تیم ملی به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات برسد و از طرفی دیگر گرویزر آلمانی که او هم خداحافظی کرده بود توانست در اولین بازگشت خود عنوان بهترین پشت خط زن را به دست بیاورد. پس از المپیک تیم های اروپایی قصد داشتند میدان را به بازیکنان جوان بدهند اما بازیکنان زیادی همچنان حضور دارند که جایگزینی برای آنها پیدا نمی شود.

والیبال تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

مدافع برزیلی به ماجراجویی اش در فوتبال اروپا خاتمه داد و به کشورش برگشت. 

طرفداری | تیاگو سیلوا پس از جدایی از چلسی در پایان فصل 24-2023 به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله ای با فلومیننزه امضا کرد.

سیلوا در فلومیننزه شماره 3 را بر تن خواهد کرد - همان شماره ای که قبلا در این باشگاه می پوشید - و قبل از اینکه انتقال او در اول جولای به طور رسمی انجام شود، به او اجازه داده می شود با آنها تمرین کند.

این مدافع 39 ساله ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد از چلسی جدا شود. او ابتدا در تابستان 2020 با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست و بعدا قراردادش را در چند مرحله تمدید کرد. تیاگو سیلوا در مجموع طی 152 بازی برای چلسی به میدان رفت و به آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 کمک کرد.

بیشتر بخوانید: غیررسمی؛ تیاگو سیلوا به فلومیننزه برزیل بازگشت

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود