Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس «کميسيون عمران» مجلس شوراي اسلامي گفت: موضوع دستفروشي کسبه پلاسکو در کشور ترکيه صحت ندارد، اما ما آن‌ها را ر‌ها کرديم و کسي به فکرشان نيست.

محمدرضا رضايي‌کوچي نماينده مردم جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، از جلسه اعضاي کميسيون عمران مجلس با هئيت امناي و تني چند از کسبه پلاسکو جهت بررسي مشکلات کسبه اين ساختمان، پس از تعطيلات مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به موضوع دستفروشي کسبه پلاسکو در کشور ترکيه، تاکيد کرد: موضوع دستفروشي کسبه پلاسکو در کشور ترکيه صحت ندارد، اما ما آن‌ها را ر‌ها کرديم و کسي به فکرشان نيست.
رئيس «کميسيون عمران» مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اسکان برخي از کسبه پلاسکو در يکي از ساختمان‌هاي نور تهران بيان داشت: مطلعيم که تنها به برخي از کسبه در اين ساختمان واحد تجاري داده شده است و اين موضوع نتوانسته به خوبي نظر کسبه پلاسکو را پوشش دهد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۲۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور