Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، یواخیم لو که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر اشتوتگارت با نتیجه 6 بر صفر میهمان خود، نروژ را در هم کوبیدند و در آستانه صعود به جام جهانی روسیه قرار گرفتند، پس از این بازی گفت: از بازی در اشتوتگارت لذت بردیم. جو موجود در این بازی فوق‌العاده بود و زیبایی فوتبال را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: پس از بازی جمهوری چک (پیروزی 2 بر یک این تیم در خانه چک) با خود گفتیم باید روحیه‌ای دیگر در این تیم دمید و در بازی مقابل نروژ از این حیث پیشرفت قابل‌توجهی داشتیم. ما پس از مدت نسبتاً طولانی در خانه خود بازی می‌کردیم و هواداران‌مان هم بی‌صبرانه منتظر دیدن ملی‌پوشان خود بودند و سپس ما هم با به ثمر رساندن گل‌های زیبا پاسخ محبت آنها را دادیم.

لارس لاگربگ، سرمربی نروژ هم اظهار داشت: آلمان تیمی شگفت‌انگیز و قطعاً یکی از بهترین تیم‌های دنیا است. آنها شرایط را برای ما سخت کردند. وقتی صد درصد توان خود را در جریان بازی ارائه ندهید، کار برای‌تان مقابل تیمی همچون آلمان دشوار می‌شود.

آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل، در 29 بازی رسمی موفق به کسب 22 پیروزی و 4 تساوی شده و تنها در 3 بازی شکست خورده است. آنها در این بازی‌ها 78 گل به رقبا زده‌اند و در مقابل 19 بار دروازه‌شان باز شده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۳۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229540 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت